Ferrari 250 GT California Spyder (1957–1963): Za volantem Alain Delon

17/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ferrari 250 GT California SWB Spyder se světlomety pod plexisklovými kryty se vyráběl v letech 1960–63.
    Ferrari 250 GT California SWB Spyder se světlomety pod plexisklovými kryty se vyráběl v letech 1960–63.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Designer Sergio Scaglietti vycházel z kabrioletu 250 GT první série, který navrhl Pinin Farina.
    Designer Sergio Scaglietti vycházel z kabrioletu 250 GT první série, který navrhl Pinin Farina. | Zdroj: Wheelsage.org
  • Scagliettův California Spyder měl štíhlejší profil, jiné nárazníky a větrací otvory za předními koly.
    Scagliettův California Spyder měl štíhlejší profil, jiné nárazníky a větrací otvory za předními koly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Spyder se dal pořídit s odnímatelnou pevnou střechou.
    Spyder se dal pořídit s odnímatelnou pevnou střechou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tento Ferrari 250 GT California Spyder byl prodán v aukci za 8,8 milionů dolarů.
    Tento Ferrari 250 GT California Spyder byl prodán v aukci za 8,8 milionů dolarů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Oválná přední maska se podobala žraločí tlamě a většinou do ní byly vloženy mlhovky.
    Oválná přední maska se podobala žraločí tlamě a většinou do ní byly vloženy mlhovky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ladná linie boků byla nad zadními koly zvýšená.
    Ladná linie boků byla nad zadními koly zvýšená. | Zdroj: Wheelsage.org
  • California Spyder neměl vzadu vyznačené místo pro umístění tabulky s poznávací značkou.
    California Spyder neměl vzadu vyznačené místo pro umístění tabulky s poznávací značkou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tato verze palubní desky měla všechny kruhové přístroje soustředěny před volantem, včetně otáčkoměru a rychloměru velkého průměru.
    Tato verze palubní desky měla všechny kruhové přístroje soustředěny před volantem, včetně otáčkoměru a rychloměru velkého průměru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Většina vozů s krátkým rozvorem (SWB) měla na náraznících svislé dorazy.
    Většina vozů s krátkým rozvorem (SWB) měla na náraznících svislé dorazy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • California SWB Spyder ve verzi s odkrytými světlomety.
    California SWB Spyder ve verzi s odkrytými světlomety.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Verze California Spyder SWB se od verze LWB lišila částečně zapuštěným otvorem na kapotě.
    Verze California Spyder SWB se od verze LWB lišila částečně zapuštěným otvorem na kapotě.| Zdroj: Codling: Ferrari – A Dream in Red
  • Luxusní interiér měl kůží potažená sedadla a výplně dveří.
    Luxusní interiér měl kůží potažená sedadla a výplně dveří.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tento SWB Spyder měl odlišné větrací otvory na bocích.
    Tento SWB Spyder měl odlišné větrací otvory na bocích.| Zdroj: Codling: Ferrari – A Dream in Red
  • California Spyder patřící kdysi Alainu Delonovi se prodala za rekordních 16,3 milionů eur.
    California Spyder patřící kdysi Alainu Delonovi se prodala za rekordních 16,3 milionů eur.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tato verze palubní desky měla v kapličce před volantem velký rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palubní desky pětici menších kruhových přístrojů.
    Tato verze palubní desky měla v kapličce před volantem velký rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palubní desky pětici menších kruhových přístrojů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Spyder California měl trubkový rámový podvozek a nezávislé zavěšení předních kol.
    Spyder California měl trubkový rámový podvozek a nezávislé zavěšení předních kol.| Zdroj: Auta5p.eu
  • V roce 2008 byl uveden na trh model Ferrari California (Tipo F149).
    V roce 2008 byl uveden na trh model Ferrari California (Tipo F149).| Zdroj: Wheelsage.org
Ferrari 250 GT California SWB Spyder se světlomety pod plexisklovými kryty se vyráběl v letech 1960–63.
Designer Sergio Scaglietti vycházel z kabrioletu 250 GT první série, který navrhl Pinin Farina.
Scagliettův California Spyder měl štíhlejší profil, jiné nárazníky a větrací otvory za předními koly.
Spyder se dal pořídit s odnímatelnou pevnou střechou.
Tento Ferrari 250 GT California Spyder byl prodán v aukci za 8,8 milionů dolarů.
Oválná přední maska se podobala žraločí tlamě a většinou do ní byly vloženy mlhovky.
Ladná linie boků byla nad zadními koly zvýšená.
California Spyder neměl vzadu vyznačené místo pro umístění tabulky s poznávací značkou.
Tato verze palubní desky měla všechny kruhové přístroje soustředěny před volantem, včetně otáčkoměru a rychloměru velkého průměru.
Většina vozů s krátkým rozvorem (SWB) měla na náraznících svislé dorazy.
California SWB Spyder ve verzi s odkrytými světlomety.
Verze California Spyder SWB se od verze LWB lišila částečně zapuštěným otvorem na kapotě.
Luxusní interiér měl kůží potažená sedadla a výplně dveří.
Tento SWB Spyder měl odlišné větrací otvory na bocích.
California Spyder patřící kdysi Alainu Delonovi se prodala za rekordních 16,3 milionů eur.
Tato verze palubní desky měla v kapličce před volantem velký rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palubní desky pětici menších kruhových přístrojů.
Spyder California měl trubkový rámový podvozek a nezávislé zavěšení předních kol.
V roce 2008 byl uveden na trh model Ferrari California (Tipo F149).