Ferrari 250 GT California SWB Spyder se světlomety pod plexisklovými kryty se vyráběl v letech 1960–63.|
Zdroj: Wheelsage.org
Designer Sergio Scaglietti vycházel z kabrioletu 250 GT první série, který navrhl Pinin Farina. |
Zdroj: Wheelsage.org
Scagliettův California Spyder měl štíhlejší profil, jiné nárazníky a větrací otvory za předními koly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Spyder se dal pořídit s odnímatelnou pevnou střechou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Tento Ferrari 250 GT California Spyder byl prodán v aukci za 8,8 milionů dolarů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Oválná přední maska se podobala žraločí tlamě a většinou do ní byly vloženy mlhovky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ladná linie boků byla nad zadními koly zvýšená. |
Zdroj: Wheelsage.org
California Spyder neměl vzadu vyznačené místo pro umístění tabulky s poznávací značkou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Tato verze palubní desky měla všechny kruhové přístroje soustředěny před volantem, včetně otáčkoměru a rychloměru velkého průměru.|
Zdroj: Wheelsage.org
Většina vozů s krátkým rozvorem (SWB) měla na náraznících svislé dorazy.|
Zdroj: Wheelsage.org
California SWB Spyder ve verzi s odkrytými světlomety.|
Zdroj: Wheelsage.org
Verze California Spyder SWB se od verze LWB lišila částečně zapuštěným otvorem na kapotě.|
Zdroj: Codling: Ferrari – A Dream in Red
Luxusní interiér měl kůží potažená sedadla a výplně dveří.|
Zdroj: Wheelsage.org
Tento SWB Spyder měl odlišné větrací otvory na bocích.|
Zdroj: Codling: Ferrari – A Dream in Red
California Spyder patřící kdysi Alainu Delonovi se prodala za rekordních 16,3 milionů eur.|
Zdroj: Wheelsage.org
Tato verze palubní desky měla v kapličce před volantem velký rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palubní desky pětici menších kruhových přístrojů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Spyder California měl trubkový rámový podvozek a nezávislé zavěšení předních kol.|
Zdroj: Auta5p.eu
V roce 2008 byl uveden na trh model Ferrari California (Tipo F149).|
Zdroj: Wheelsage.org