Ferrari 365 (1966–1971): Dvanáctiválce pro Californii, GT 2+2, GTC a GTS
14
/
16
Prohlédnout znovu
Ferrari 365 (1966–1971): Dvanáctiválce pro Californii, GT 2+2, GTC a GTS
Ferrari 365 GT 2+2 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků a za příplatek drátová kola s centrální maticí.
|
Car Pixel
Ferrari 365 California byl prvním modelem řady 365, poháněný motorem V12 s objemem 4,4 litru. Podvozek pocházel z typu 500 Superfast.
|
Ferrari
Dvoudveřovou karoserii Ferrari 365 California navrhl Pininfarina. Vůz s rozvorem 2650 mm byl dlouhý 4900 mm, široký 1780 mm a vysoký 1330 mm.
|
Ferrari
Luxusní interiér měl kožená sedadla a dřevem vykládanou palubní desku a středový tunel.
|
Ferrari
Zajímavě řešená byla záď s víkem kufru nižším než zadní blatníky a nezvyklou kombinací zadních světel.
|
Blackhawk Collection
Kromě světlometů ukrytých v průhledných „bublinách“ upoutávala California pozornost klikami dveří umístěnými ve výrazném prolisu končícím větracím otvorem za dveřmi.
|
Fiskens
Kupé Ferrari 365 GTC se podobalo svému předchůdci 330 GTC, jen tři větrací otvory na bocích za předními koly byly nahrazeny otvory na kapotě před předním oknem.
|
Ferrari
Ferrari 365 GTC mělo rozvor náprav 2400 mm a vnější rozměry 4470 x 1670 x 1300 mm. Nárazníky zůstaly dělené, nezměnila se přední maska ani vodorovná zadní světla.
|
Ferrari
Nejoblíbenějším modelem řady 365 bylo kupé Ferrari 365 GT 2+2 třídy Gran Turismo, nahrazující kupé 330 GT 2+2.
|
Serious Wheels
Zadní střešní sloupky byly ladně protažené až k ostře useknuté zádi se třemi kruhovými světly na každé straně.
|
Serious Wheels
V interiéru nechyběla kožená sedadla (zadní nouzová) a dřevem vykládaná palubní deska. Vůz měl elektrické ovládání oken dveří a vyhřívané zadní okno.
|
Serious Wheels
Pininfarinova karoserie měla opět eliptický otvor chlazení, umístěný mezi nárazníky, v nichž našly místo směrovky.
|
Silvestone Auctions
Tento vůz byl exportován k dealerovi v kanadském Montrealu a v aukci se později nabízel za 226 tisíc amerických dolarů.
|
Bring a Trailer
Spider Ferrari 365 GTS se proti modelu 330 GTS změnil jen nepatrně. Měl stejný rozvor jako kupé, délka se zkrátila o 4 cm a výška se snížila o 5 cm.
|
Ferrari
Vzadu se mírně zvedla výška víka kufru, takže proti zadním blatníkům nebylo tolik ponořené. Usnadňovala se tím případná montáž zadního spoileru.
|
Ferrari
Spiderů Ferrari 365 GTS bylo vyrobeno jen 20 kusů. Od roku 1971 jej nahradil roadster 365 GTS/4.
|
Ferrari
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře