Ferrari 365 GT 2+2 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků a za příplatek drátová kola s centrální maticí.|
Zdroj: Car Pixel
Ferrari 365 California byl prvním modelem řady 365, poháněný motorem V12 s objemem 4,4 litru. Podvozek pocházel z typu 500 Superfast.|
Zdroj: Ferrari
Dvoudveřovou karoserii Ferrari 365 California navrhl Pininfarina. Vůz s rozvorem 2650 mm byl dlouhý 4900 mm, široký 1780 mm a vysoký 1330 mm.|
Zdroj: Ferrari
Luxusní interiér měl kožená sedadla a dřevem vykládanou palubní desku a středový tunel.|
Zdroj: Ferrari
Zajímavě řešená byla záď s víkem kufru nižším než zadní blatníky a nezvyklou kombinací zadních světel.|
Zdroj: Blackhawk Collection
Kromě světlometů ukrytých v průhledných „bublinách“ upoutávala California pozornost klikami dveří umístěnými ve výrazném prolisu končícím větracím otvorem za dveřmi.|
Zdroj: Fiskens
Kupé Ferrari 365 GTC se podobalo svému předchůdci 330 GTC, jen tři větrací otvory na bocích za předními koly byly nahrazeny otvory na kapotě před předním oknem.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 365 GTC mělo rozvor náprav 2400 mm a vnější rozměry 4470 x 1670 x 1300 mm. Nárazníky zůstaly dělené, nezměnila se přední maska ani vodorovná zadní světla.|
Zdroj: Ferrari
Nejoblíbenějším modelem řady 365 bylo kupé Ferrari 365 GT 2+2 třídy Gran Turismo, nahrazující kupé 330 GT 2+2.|
Zdroj: Serious Wheels
Zadní střešní sloupky byly ladně protažené až k ostře useknuté zádi se třemi kruhovými světly na každé straně.|
Zdroj: Serious Wheels
V interiéru nechyběla kožená sedadla (zadní nouzová) a dřevem vykládaná palubní deska. Vůz měl elektrické ovládání oken dveří a vyhřívané zadní okno.|
Zdroj: Serious Wheels
Pininfarinova karoserie měla opět eliptický otvor chlazení, umístěný mezi nárazníky, v nichž našly místo směrovky.|
Zdroj: Silvestone Auctions
Tento vůz byl exportován k dealerovi v kanadském Montrealu a v aukci se později nabízel za 226 tisíc amerických dolarů.|
Zdroj: Bring a Trailer
Spider Ferrari 365 GTS se proti modelu 330 GTS změnil jen nepatrně. Měl stejný rozvor jako kupé, délka se zkrátila o 4 cm a výška se snížila o 5 cm.|
Zdroj: Ferrari
Vzadu se mírně zvedla výška víka kufru, takže proti zadním blatníkům nebylo tolik ponořené. Usnadňovala se tím případná montáž zadního spoileru.|
Zdroj: Ferrari
Spiderů Ferrari 365 GTS bylo vyrobeno jen 20 kusů. Od roku 1971 jej nahradil roadster 365 GTS/4.|
Zdroj: Ferrari