Ferrari 412 (1985–1989): Kupé 2+2 podle Fioravantiho

1/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na první pohled vypadalo Ferrari 412 civilně, dosahovalo ale rychlost 250 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlilo za 6,7 s.
    Na první pohled vypadalo Ferrari 412 civilně, dosahovalo ale rychlost 250 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlilo za 6,7 s.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tříprostorové kupé 365 GT4 2+2 navrhl Leonardo Fioravanti ze studia Pininfarina a vytvořil základ typové řady F101.
    Tříprostorové kupé 365 GT4 2+2 navrhl Leonardo Fioravanti ze studia Pininfarina a vytvořil základ typové řady F101.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Švýcarská firma Felber představila v roce 1981 na ženevském autosalonu kombi Felber Croisette, postavené na bázi modelu 400 GT.
    Švýcarská firma Felber představila v roce 1981 na ženevském autosalonu kombi Felber Croisette, postavené na bázi modelu 400 GT.| Zdroj: auto-forever.com
  • Ferrari 400 (1977–1979) byl první model značky Ferrari s automatickou převodovkou.
    Ferrari 400 (1977–1979) byl první model značky Ferrari s automatickou převodovkou.| Zdroj: carpixel.net
  • Ferrari 412 vypadalo stejně jako 365 GT4 2+2 a Ferrari 400, včetně rozvoru 2 700 mm a vnějších rozměrů.
    Ferrari 412 vypadalo stejně jako 365 GT4 2+2 a Ferrari 400, včetně rozvoru 2 700 mm a vnějších rozměrů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ferrari 412 mělo nárazníky v barvě vozu, mlhovky v rozích nízké přední masky a dvojité výklopné světlomety.
    Ferrari 412 mělo nárazníky v barvě vozu, mlhovky v rozích nízké přední masky a dvojité výklopné světlomety.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzadu mělo kupé Ferrari 412 čtyři kruhová koncová světla (365 jich měla šest) s černými rámečky.
    Vzadu mělo kupé Ferrari 412 čtyři kruhová koncová světla (365 jich měla šest) s černými rámečky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ferrari 412 mělo charakteristické prolisy na bocích, rozdělujících karoserii na horní a dolní část.
    Ferrari 412 mělo charakteristické prolisy na bocích, rozdělujících karoserii na horní a dolní část.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vpředu i vzadu mělo Ferrari 412 nezávislé zavěšení kol s dvojitými příčnými závěsy nestejné délky a vinutými pružinami.
    Vpředu i vzadu mělo Ferrari 412 nezávislé zavěšení kol s dvojitými příčnými závěsy nestejné délky a vinutými pružinami.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ferrari 412i se vstřikováním paliva vyfotografoval autor článku v německém dopravním muzeu u Sinsheimu.
    Ferrari 412i se vstřikováním paliva vyfotografoval autor článku v německém dopravním muzeu u Sinsheimu.| Zdroj: Karel Haas
  • Ferrari 412 mělo proti předchůdcům zvýšené víko kufru, což vedlo ke zvětšení zavazadelníku.
    Ferrari 412 mělo proti předchůdcům zvýšené víko kufru, což vedlo ke zvětšení zavazadelníku.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Hlavní kruhové přístroje byly umístěny v kapličce před volantem. Na širokém středovém panelu byly další ovladače a páka automatické převodovky.
    Hlavní kruhové přístroje byly umístěny v kapličce před volantem. Na širokém středovém panelu byly další ovladače a páka automatické převodovky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní sedadla byla považována za nouzová, byla ale pohodlná. Nechyběly opěrky loktů a bezpečnostní pásy.
    Zadní sedadla byla považována za nouzová, byla ale pohodlná. Nechyběly opěrky loktů a bezpečnostní pásy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Podélně umístěný vidlicový dvanáctiválec Colombo s rozvodem DOHC a objemem válců 4,9 litru měl výkon 340 koní.
    Podélně umístěný vidlicový dvanáctiválec Colombo s rozvodem DOHC a objemem válců 4,9 litru měl výkon 340 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Italská karosárna Scaglietti prováděla konverze typu Ferrari 412 na kabriolet.
    Italská karosárna Scaglietti prováděla konverze typu Ferrari 412 na kabriolet.| Zdroj: Wheelsage.org
Na první pohled vypadalo Ferrari 412 civilně, dosahovalo ale rychlost 250 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlilo za 6,7 s.
Tříprostorové kupé 365 GT4 2+2 navrhl Leonardo Fioravanti ze studia Pininfarina a vytvořil základ typové řady F101.
Švýcarská firma Felber představila v roce 1981 na ženevském autosalonu kombi Felber Croisette, postavené na bázi modelu 400 GT.
Ferrari 400 (1977–1979) byl první model značky Ferrari s automatickou převodovkou.
Ferrari 412 vypadalo stejně jako 365 GT4 2+2 a Ferrari 400, včetně rozvoru 2 700 mm a vnějších rozměrů.
Ferrari 412 mělo nárazníky v barvě vozu, mlhovky v rozích nízké přední masky a dvojité výklopné světlomety.
Vzadu mělo kupé Ferrari 412 čtyři kruhová koncová světla (365 jich měla šest) s černými rámečky.
Ferrari 412 mělo charakteristické prolisy na bocích, rozdělujících karoserii na horní a dolní část.
Vpředu i vzadu mělo Ferrari 412 nezávislé zavěšení kol s dvojitými příčnými závěsy nestejné délky a vinutými pružinami.
Ferrari 412i se vstřikováním paliva vyfotografoval autor článku v německém dopravním muzeu u Sinsheimu.
Ferrari 412 mělo proti předchůdcům zvýšené víko kufru, což vedlo ke zvětšení zavazadelníku.
Hlavní kruhové přístroje byly umístěny v kapličce před volantem. Na širokém středovém panelu byly další ovladače a páka automatické převodovky.
Zadní sedadla byla považována za nouzová, byla ale pohodlná. Nechyběly opěrky loktů a bezpečnostní pásy.
Podélně umístěný vidlicový dvanáctiválec Colombo s rozvodem DOHC a objemem válců 4,9 litru měl výkon 340 koní.
Italská karosárna Scaglietti prováděla konverze typu Ferrari 412 na kabriolet.