Ferrari Dino 246 GT: Vyrazili jsme na kafe s úžasnou Italkou
46
/
49
Prohlédnout znovu
Ferrari Dino 246 GT: Vyrazili jsme na kafe s úžasnou Italkou
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Oceňuji minimalistické pojetí s decentním chromovaným zdobením
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Volant padne skvěle do ruky. I při malém průměru jsou budíky za ním skvěle čitelné.
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Interiér vás obejme a stanete se doslova součástí vozu
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Pětistupňová převodovka dokazovala technickou vyspělost své doby
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ani v dinu nechybí „lomená” jednička
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Možnost zapřít se nohama oceníte při průletu zatáčkami
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Stěrače mají netradiční polohu uprostřed čelního skla
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Sériová verze se výrazně liší od prvního konceptu studia Pininfarina 206 P Berlinetta
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
246 GT se během celého životního cyklu téměř nezměnila
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Zadní náprava se při akceleraci zakusuje do silnice, což přináší stabilní trakci
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ve vyšších otáčkách doprovází mechanické vrčení úchvatný hvizd!
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Litá kola Cromodora s centrální maticí jsou poznávacím znakem první série „L”
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
S rychlým dinem se jen zřídka ohlížíte dozadu
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Citlivá integrace světel do velkých blatníků je obdivuhodná
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Žádný z pozdějších modelů neměl tolik oblých křivek
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Ferrari Dino 246 GT
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Originální brožury jsou vzácností a zvedají hodnotu vozu
|
YOUNGTIMERCLASSIC gallery
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava