Fialová Škoda Favorit přitahovala lidi jako magnet. Chtěla na Západ, i když zaostávala
12
/
33
Prohlédnout znovu
Fialová Škoda Favorit přitahovala lidi jako magnet. Chtěla na Západ, i když zaostávala
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přístrojový štít se žádného oživení nedočkal, což je ale dobře. Těžko si představit třeba fi alové pozadí ukazatelů.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska nám připadá jednoduchá, ale ergonomie ovládání je dodnes skvělá. Horší je řízení bez posilovače.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Jednoduchost konstrukce prozrazuje řadicí páka čnící přímo z podlahy
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dodnes si na favoritu ceníme slušného prostoru v kabině, a to v podélném, příčném i výškovém směru. Škoda absence stavitelného sloupku volantu nebo mizerné výbavy. Ale tenkrát jste ani jinde o dost lépe nepochodili.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Vzor potahů zadních sedadel a třetí pás připouštějí převoz pátého cestujícího, jenže chybějící opěrka před tímto úmyslem spíše varuje
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Archaické táhlo sytiče znaly první favority pouze ve verzích pro zahraniční trhy
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Holé dveřní výplně ze základního modelu 135 L oživuje látkový pás. Dojem z interiéru tahle drobná úprava hodně povýšila.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Kvůli krádežím loga si první favority vysloužily nelichotivou přezdívku „Auto s dírou“. Po první úpravě, spočívající v přesunutí znáčku zprava doprostřed masky, už se ztrácet přestala.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Když se koncem roku 1992 Favorit Prima poprvé objevil na československých silnicích, vzbudil jinak téměř standardní model pozdvižení zásluhou neobvyklého fi alového laku
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na kdysi populárním a dnes už skoro zapomenutém modelu Prima nás i přes křiklavý lak fascinuje celková nenápadnost
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco v tuzemsku se prima dočkala výhradně mechanického karburátoru, vyobrazené provedení pro německý trh je kvůli nutnosti katalyzátoru osazeno elektronicky řízeným karburátorem
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Jednoduchá reklamní prezentace v tehdejším tisku jasně vystihovala hlavní přednost Favoritu a Formanu Prima, a to úsporný provoz
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip