Fialová Škoda Favorit přitahovala lidi jako magnet. Chtěla na Západ, i když zaostávala
6
/
33
Prohlédnout znovu
Fialová Škoda Favorit přitahovala lidi jako magnet. Chtěla na Západ, i když zaostávala
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přístrojový štít se žádného oživení nedočkal, což je ale dobře. Těžko si představit třeba fi alové pozadí ukazatelů.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska nám připadá jednoduchá, ale ergonomie ovládání je dodnes skvělá. Horší je řízení bez posilovače.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Jednoduchost konstrukce prozrazuje řadicí páka čnící přímo z podlahy
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dodnes si na favoritu ceníme slušného prostoru v kabině, a to v podélném, příčném i výškovém směru. Škoda absence stavitelného sloupku volantu nebo mizerné výbavy. Ale tenkrát jste ani jinde o dost lépe nepochodili.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Vzor potahů zadních sedadel a třetí pás připouštějí převoz pátého cestujícího, jenže chybějící opěrka před tímto úmyslem spíše varuje
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Archaické táhlo sytiče znaly první favority pouze ve verzích pro zahraniční trhy
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Holé dveřní výplně ze základního modelu 135 L oživuje látkový pás. Dojem z interiéru tahle drobná úprava hodně povýšila.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Kvůli krádežím loga si první favority vysloužily nelichotivou přezdívku „Auto s dírou“. Po první úpravě, spočívající v přesunutí znáčku zprava doprostřed masky, už se ztrácet přestala.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Když se koncem roku 1992 Favorit Prima poprvé objevil na československých silnicích, vzbudil jinak téměř standardní model pozdvižení zásluhou neobvyklého fi alového laku
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na kdysi populárním a dnes už skoro zapomenutém modelu Prima nás i přes křiklavý lak fascinuje celková nenápadnost
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco v tuzemsku se prima dočkala výhradně mechanického karburátoru, vyobrazené provedení pro německý trh je kvůli nutnosti katalyzátoru osazeno elektronicky řízeným karburátorem
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Prima
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Jednoduchá reklamní prezentace v tehdejším tisku jasně vystihovala hlavní přednost Favoritu a Formanu Prima, a to úsporný provoz
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. V čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky