Fiat 500 slaví! V Polsku vzniklo už 2,5 milionu tohoto retro autíčka
34
/
95
Prohlédnout znovu
Fiat 500 slaví! V Polsku vzniklo už 2,5 milionu tohoto retro autíčka
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Již nenabízená čtrnáctistovka měla kvůli šestistupňové převodovce omezený rejd. Nynějšího litru se to už naštěstí netýká. Poloměr otáčení je tedy stejný jako v případě dvanáctistovky, která se pojí s pětikvaltem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový tříválec si v nižších otáčkách dopomáhá malým elektromotorem, který přináší rychlejší nárůst točivého momentu a zplošťuje jeho křivku. Výrobcem udávané parametry litr s drobnou rezervou plní. Dvanáctistovce jsme však v absolutních hodnotách naměřili výkon i točivý moment ještě podstatně vyšší. V praxi však lépe nejede, neboť jednotka 1.0 SGE těží ze šestistupňové převodovky, zatímco starší motor si musí vystačit s roboticky ovládaným pětikvaltem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pružnost a zrychlení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba
|
Svět motorů
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Šestistupňová převodovka má široký rozsah převodů, řadí přesně a hladce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedmipalcový displej má slabou odezvu a navigace převzatá od TomTomu dosti nepřehledné menu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dlouháni si optimální pozici za volantem najdou, ale tlačí je středový tunel s řadicí pákou. Střešní okno místo neubírá, jeho krycí síťka se však už do kontaktu s hlavou dostává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Prostorový koncept pětistovky je dobře vymyšlený, a tak se lze překvapivě dobře poskládat i na zadní sedadla. Na třídveřový minivůz je zde solidně místa.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá baterie pro elektromotor se nachází pod sedadlem řidiče a nijak neomezuje prostor pro cestující
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pětistovka potěší obratností, ale zároveň mile překvapuje i stabilitou při rychlejší jízdě a na nerovnostech. Oslovil nás zejména litr, který váží o 72 kg méně než dvanáctistovka. Skoro bychom řekli, že se naladění podvozku v průběhu času muselo změnit. Podle slov automobilky ale k modifi kacím nedošlo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr zůstává i na poměry minivozů menší, z našeho pohledu je však důležitější dobrý přístup, který konkurenty překonává
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový tříválec dostal elektricky řízenou vačkovou hřídel s možností plynulého variabilního časování a přídavný elektromotor ve funkci startér-generátoru. Spotřeba novinky se pohybuje lehce nad pěti litry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Robotizovaný manuál se chová předvídavě a řadí na poměry podobných převodovek i docela rychle
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nevýrazně tvarovaná sedadla nejsou určena pro dlouhé jízdy, brzy vás z nich budou bolet záda. Výškové seřizování je řešeno specifi cky, neboť se pohybuje jen sedák.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řada motorů Fire, kam spadá i aktuální dvanáctistovka, se po více než třiceti letech přestává vyrábět. Potěší spolehlivostí, na novinku však ztrácí vyšší spotřebou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem