Fiat 500 slaví! V Polsku vzniklo už 2,5 milionu tohoto retro autíčka
64
/
95
Prohlédnout znovu
Fiat 500 slaví! V Polsku vzniklo už 2,5 milionu tohoto retro autíčka
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500
|
Fiat
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Již nenabízená čtrnáctistovka měla kvůli šestistupňové převodovce omezený rejd. Nynějšího litru se to už naštěstí netýká. Poloměr otáčení je tedy stejný jako v případě dvanáctistovky, která se pojí s pětikvaltem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový tříválec si v nižších otáčkách dopomáhá malým elektromotorem, který přináší rychlejší nárůst točivého momentu a zplošťuje jeho křivku. Výrobcem udávané parametry litr s drobnou rezervou plní. Dvanáctistovce jsme však v absolutních hodnotách naměřili výkon i točivý moment ještě podstatně vyšší. V praxi však lépe nejede, neboť jednotka 1.0 SGE těží ze šestistupňové převodovky, zatímco starší motor si musí vystačit s roboticky ovládaným pětikvaltem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pružnost a zrychlení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba
|
Svět motorů
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Šestistupňová převodovka má široký rozsah převodů, řadí přesně a hladce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedmipalcový displej má slabou odezvu a navigace převzatá od TomTomu dosti nepřehledné menu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dlouháni si optimální pozici za volantem najdou, ale tlačí je středový tunel s řadicí pákou. Střešní okno místo neubírá, jeho krycí síťka se však už do kontaktu s hlavou dostává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Prostorový koncept pětistovky je dobře vymyšlený, a tak se lze překvapivě dobře poskládat i na zadní sedadla. Na třídveřový minivůz je zde solidně místa.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá baterie pro elektromotor se nachází pod sedadlem řidiče a nijak neomezuje prostor pro cestující
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pětistovka potěší obratností, ale zároveň mile překvapuje i stabilitou při rychlejší jízdě a na nerovnostech. Oslovil nás zejména litr, který váží o 72 kg méně než dvanáctistovka. Skoro bychom řekli, že se naladění podvozku v průběhu času muselo změnit. Podle slov automobilky ale k modifi kacím nedošlo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr zůstává i na poměry minivozů menší, z našeho pohledu je však důležitější dobrý přístup, který konkurenty překonává
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový tříválec dostal elektricky řízenou vačkovou hřídel s možností plynulého variabilního časování a přídavný elektromotor ve funkci startér-generátoru. Spotřeba novinky se pohybuje lehce nad pěti litry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.0 SGE
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Robotizovaný manuál se chová předvídavě a řadí na poměry podobných převodovek i docela rychle
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nevýrazně tvarovaná sedadla nejsou určena pro dlouhé jízdy, brzy vás z nich budou bolet záda. Výškové seřizování je řešeno specifi cky, neboť se pohybuje jen sedák.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řada motorů Fire, kam spadá i aktuální dvanáctistovka, se po více než třiceti letech přestává vyrábět. Potěší spolehlivostí, na novinku však ztrácí vyšší spotřebou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500 1.2 Fire
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip