Fiat Ducato 9Speed, dlouhodobý test (4. díl)
48
/
80
Prohlédnout znovu
Fiat Ducato 9Speed, dlouhodobý test (4. díl)
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Ladislav Černý
Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody
|
Ladislav Černý
Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.
|
Ladislav Černý
Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla
|
Ladislav Černý
Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku
|
Ladislav Černý
Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatická klimatizace je báječná
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km