Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (5. díl)
37
/
84
Prohlédnout znovu
Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (5. díl)
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Ladislav Černý
Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody
|
Ladislav Černý
Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.
|
Ladislav Černý
Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla
|
Ladislav Černý
Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku
|
Ladislav Černý
Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatická klimatizace je báječná
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aktivní spouštění podvozku signalizovala kontrolka. Po jejím zhasnutí jsme věděli, že jsme nejníže.
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku.
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Lando Norris vyhrál Velkou cenu Miami 2024 a získal první vítězství ve F1
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka