Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (5. díl)
61
/
84
Prohlédnout znovu
Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (5. díl)
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Ladislav Černý
Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody
|
Ladislav Černý
Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.
|
Ladislav Černý
Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla
|
Ladislav Černý
Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku
|
Ladislav Černý
Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatická klimatizace je báječná
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aktivní spouštění podvozku signalizovala kontrolka. Po jejím zhasnutí jsme věděli, že jsme nejníže.
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku.
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem