Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (6. díl)

1/88
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato | Zdroj: Ladislav Černý
  • Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody
    Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody| Zdroj: Ladislav Černý
  • Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.
    Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.| Zdroj: Ladislav Černý
  • Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla
    Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla| Zdroj: Ladislav Černý
  • Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku
    Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku| Zdroj: Ladislav Černý
  • Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný
    Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění
    Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.
    Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.
    Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá
    Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Automatická klimatizace je báječná
    Automatická klimatizace je báječná| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.
    Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.
    Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aktivní spouštění podvozku signalizovala kontrolka. Po jejím zhasnutí jsme věděli, že jsme nejníže.
    Aktivní spouštění podvozku signalizovala kontrolka. Po jejím zhasnutí jsme věděli, že jsme nejníže.| Zdroj: Ladislav Černý
  • Držák mobilu či tabletu pojme velkou škálu velikostí
    Držák mobilu či tabletu pojme velkou škálu velikostí| Zdroj: Ladislav Černý
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výklopným raménkem se uvolní dolní i horní držák mobilu
    Výklopným raménkem se uvolní dolní i horní držák mobilu| Zdroj: Ladislav Černý
  • Tento pohled na sedmipalcovou obrazovku máme rádi. Názornou grafiku provází jednoduché ovládání.
    Tento pohled na sedmipalcovou obrazovku máme rádi. Názornou grafiku provází jednoduché ovládání.| Zdroj: Ladislav Černý
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru
    Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru| Zdroj: Ladislav Černý
  • Denní svícení s technologií LED za pět a půl tisíce považujeme za zbytečné. Raději si připlaťte za automatické stěrače.
    Denní svícení s technologií LED za pět a půl tisíce považujeme za zbytečné. Raději si připlaťte za automatické stěrače.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor
    Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol
    V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol| Zdroj: Ladislav Černý
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku.
    Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku. | Zdroj: Ladislav Černý
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat Ducato
    Fiat Ducato| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Doplňování Adblue z pistole je nejpohodlnější i nejlevnější. Ducato má obě hrdla těsně nad sebou.
    Doplňování Adblue z pistole je nejpohodlnější i nejlevnější. Ducato má obě hrdla těsně nad sebou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Použijete-li držák na dokumenty, zastíní celý displej uprostřed
    Použijete-li držák na dokumenty, zastíní celý displej uprostřed| Zdroj: Ladislav Černý
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody
Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.
Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla
Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku
Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění
Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.
Fiat Ducato
Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Automatická klimatizace je báječná
Fiat Ducato
Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Aktivní spouštění podvozku signalizovala kontrolka. Po jejím zhasnutí jsme věděli, že jsme nejníže.
Držák mobilu či tabletu pojme velkou škálu velikostí
Fiat Ducato
Výklopným raménkem se uvolní dolní i horní držák mobilu
Tento pohled na sedmipalcovou obrazovku máme rádi. Názornou grafiku provází jednoduché ovládání.
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru
Denní svícení s technologií LED za pět a půl tisíce považujeme za zbytečné. Raději si připlaťte za automatické stěrače.
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor
Fiat Ducato
Fiat Ducato
V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol
Fiat Ducato
Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku.
Fiat Ducato
Fiat Ducato
Doplňování Adblue z pistole je nejpohodlnější i nejlevnější. Ducato má obě hrdla těsně nad sebou.
Použijete-li držák na dokumenty, zastíní celý displej uprostřed