Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (6. díl)
55
/
88
Prohlédnout znovu
Fiat Ducato 9Speed v dlouhodobém testu (6. díl)
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Ladislav Černý
Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody
|
Ladislav Černý
Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.
|
Ladislav Černý
Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla
|
Ladislav Černý
Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku
|
Ladislav Černý
Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatická klimatizace je báječná
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aktivní spouštění podvozku signalizovala kontrolka. Po jejím zhasnutí jsme věděli, že jsme nejníže.
|
Ladislav Černý
Držák mobilu či tabletu pojme velkou škálu velikostí
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výklopným raménkem se uvolní dolní i horní držák mobilu
|
Ladislav Černý
Tento pohled na sedmipalcovou obrazovku máme rádi. Názornou grafiku provází jednoduché ovládání.
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru
|
Ladislav Černý
Denní svícení s technologií LED za pět a půl tisíce považujeme za zbytečné. Raději si připlaťte za automatické stěrače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku.
|
Ladislav Černý
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato
|
Svět motorů/Petr Homolka
Doplňování Adblue z pistole je nejpohodlnější i nejlevnější. Ducato má obě hrdla těsně nad sebou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Použijete-li držák na dokumenty, zastíní celý displej uprostřed
|
Ladislav Černý
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid