Za nastavením tuhosti sedadla v závislosti na hmotnosti řidiče se nachází pouzdro na dotahovače bezpečnostních pásů v případě nehody|
Zdroj: Ladislav Černý
Stavitelná bederní opěrka nám skvěle posloužila. Doporučujeme všem.|
Zdroj: Ladislav Černý
Vysoký posaz tvoří skvrnu na pohodlí odpruženého sedadla|
Zdroj: Ladislav Černý
Pravá páčka dovoluje výškové nastavení zadní části, po zvednutí levé se v rozsahu asi pěti centimetrů vertikálně hýbe přední část sedáku|
Zdroj: Ladislav Černý
Minimalistický displej na přibližně dvojnásobném možném místě je v současnosti těžko uvěřitelný|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na displeji se zobrazují mnohé nejmodernější funkce jako světla a vyzvánění|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hlídání mrtvého úhlu je skvělý pomocník. Upozorňuje žlutou diodou ve zpětném zrcátku.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat pamatoval při hlídání mrtvého úhlu rovněž na možnost přívěsu. Jeho délku lze do systému vložit.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vrcholná verze se sedmipalcovou obrazovkou je rovněž velmi designově zdařilá|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Automatická klimatizace je báječná|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Do menu nastavení na malém displeji se dostanete pomocí tlačítka mode vlevo pod volantem. Trochu jsme to museli hledat, ale výsledek stál za to.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na sedmipalcový displej se zobrazovala rovněž couvací kamera. V dlouhém furgonu jsme si ji velmi oblíbili.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Snižování a zvyšování zadního odpružení šetří spoustu námahy při nakládce|
Zdroj: Ladislav Černý
Držák mobilu či tabletu pojme velkou škálu velikostí|
Zdroj: Ladislav Černý
Otvírání do úhlu 270° je báječné|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Výklopným raménkem se uvolní dolní i horní držák mobilu|
Zdroj: Ladislav Černý
Tento pohled na sedmipalcovou obrazovku máme rádi. Názornou grafiku provází jednoduché ovládání.|
Zdroj: Ladislav Černý
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Třináct kubíků nákladového prostoru provází silné osvětlení LED uprostřed. Světlo lze samozřejmě vypnout.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Světlo lze samozřejmě vypnout.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V žádné tiskové zprávě nenajdete, že Fiat upravil i odtokový kanálek dešťové vody pod čelním sklem. Má vývod do podběhu a už nehrozí kapání vody na motor a zapečení vstřikovačů do hlavy vlivem uschlých minerálů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Skrze boční dveře jsme si nechali naložit tunovou paletu, abychom prověřili vzduchové odpružení a tah motoru|
Zdroj: Ladislav Černý
Denní svícení s technologií LED za pět a půl tisíce považujeme za zbytečné. Raději si připlaťte za automatické stěrače.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Koncovka výfuku cca dva metry za dveřmi řidiče prozrazuje zavedení systému SCR do výfuku|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Za zadní nápravou je vidět Panhardova tyč a elektrický kompresor|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V nejvyšší pozici odpružení zůstává velký prostor pod podběhy kol|
Zdroj: Ladislav Černý
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Nejnižší bod dovoluje snadnou nakládku.|
Zdroj: Ladislav Černý
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat Ducato|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Doplňování Adblue z pistole je nejpohodlnější i nejlevnější. Ducato má obě hrdla těsně nad sebou.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Použijete-li držák na dokumenty, zastíní celý displej uprostřed|
Zdroj: Ladislav Černý