Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
13
/
21
Prohlédnout znovu
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Bez AdBlue (dlouhodobý test 1. část)
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Přístrojová deska nejmenšího užitkového fi atu zahrnuje pro italskou automobilku typické prvky
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiorino používá u všech pohonů pětistupňovou přímo řazenou převodovku
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Skvostný, malý čtyřválcový turbodiesel podává ve druhé generaci výkon až 70 kW
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem