Ford Edge v Evropě příliš neuspěl, postupně zmizí z většiny trhů
11
/
31
Prohlédnout znovu
Ford Edge v Evropě příliš neuspěl, postupně zmizí z většiny trhů
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
|
acz
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
|
acz
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
|
acz
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
|
acz
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
|
acz
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava