Ford Edge v Evropě příliš neuspěl, postupně zmizí z většiny trhů

28/31
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
    Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.| Zdroj: acz
  • Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
    Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
    Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.| Zdroj: acz
  • Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
    Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.| Zdroj: acz
  • Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
    Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji| Zdroj: acz
  • Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
    Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
    Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě| Zdroj: acz
  • Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
    Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
    Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
    Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
    Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
    Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
    Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
    Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.| Zdroj: acz
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
Ford Edge
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
Ford Edge
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
Ford Edge
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
Ford Edge
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
Ford Edge
Ford Edge
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.