Ford Fiesta Mk2 (1983–1989): Pokračování úspěšné premiéry

3/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nové obdélníkové světlomety byly integrované se směrovými světly zasahujícími do boků.
    Nové obdélníkové světlomety byly integrované se směrovými světly zasahujícími do boků.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Design Fiesty první generace navrhl Tom Tjaarda ze studia Ghia.
    Design Fiesty první generace navrhl Tom Tjaarda ze studia Ghia.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Třídveřový hatchback Ford Fiesta druhé generace měl novou příď s více se svažující kapotou a úzkou štěrbinou místo klasické přední masky.
    Třídveřový hatchback Ford Fiesta druhé generace měl novou příď s více se svažující kapotou a úzkou štěrbinou místo klasické přední masky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Třídveřové hatchbacky Ford Fiesta Mk2 v provedení L a Ghia.
    Třídveřové hatchbacky Ford Fiesta Mk2 v provedení L a Ghia.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Fiesta Mk2 v úsporném provedení Popular Plus bez opěrek hlavy na předních sedadlech.
    Ford Fiesta Mk2 v úsporném provedení Popular Plus bez opěrek hlavy na předních sedadlech.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Fiesta Popular Plus s pohonem předních kol 1,1litrovým čtyřválcem.
    Ford Fiesta Popular Plus s pohonem předních kol 1,1litrovým čtyřválcem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nová palubní deska měla před volantem panel s přístroji, protažený až do středu palubní desky.
    Nová palubní deska měla před volantem panel s přístroji, protažený až do středu palubní desky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nejvyšší úroveň výbavy měl Ford Fiesta Ghia s chromovanými rámy oken a plastovou ochranou na bocích.
    Nejvyšší úroveň výbavy měl Ford Fiesta Ghia s chromovanými rámy oken a plastovou ochranou na bocích.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Fiesta XR2 poháněl zážehový čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 96 koní.
    Ford Fiesta XR2 poháněl zážehový čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 96 koní.| Zdroj: autoexpress.co.uk
  • Fiesta Mk2 měla pérování vinutými pružinami, vpředu se vzpěrami MacPherson.
    Fiesta Mk2 měla pérování vinutými pružinami, vpředu se vzpěrami MacPherson.| Zdroj: Wheelsage.org
  • 1,6litrový řadový čtyřválec byl uložen pod přední kapotou napříč.
    1,6litrový řadový čtyřválec byl uložen pod přední kapotou napříč.| Zdroj: fastcar.co.uk
  • Kromě hatchbacku se Fiesta Mk2 vyráběla i v provedení dodávka (panel van) s plechovou výplní místo bočních oken za dveřmi.
    Kromě hatchbacku se Fiesta Mk2 vyráběla i v provedení dodávka (panel van) s plechovou výplní místo bočních oken za dveřmi.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V květnu 1987 přišel evropský Ford s novou bezstupňovou automatickou převodovkou CTX.
    V květnu 1987 přišel evropský Ford s novou bezstupňovou automatickou převodovkou CTX.| Zdroj: carbodydesign.com
  • Ford Fiesta XR2 měl na přídi dva kruhové přídavné světlomety a široké plastové lemy kolem podběhů.
    Ford Fiesta XR2 měl na přídi dva kruhové přídavné světlomety a široké plastové lemy kolem podběhů.| Zdroj: Wikipedia
  • Zezadu se Ford Fiesta XR2 snadno poznal podle plastových lemů kolem zadních dveří.
    Zezadu se Ford Fiesta XR2 snadno poznal podle plastových lemů kolem zadních dveří.| Zdroj: Wikipedia
  • V dubnu 1989 se představila třetí generace supermini Fiesta se stejným rozvorem a podobnými rozměry.
    V dubnu 1989 se představila třetí generace supermini Fiesta se stejným rozvorem a podobnými rozměry.| Zdroj: Wheelsage.org
Nové obdélníkové světlomety byly integrované se směrovými světly zasahujícími do boků.
Design Fiesty první generace navrhl Tom Tjaarda ze studia Ghia.
Třídveřový hatchback Ford Fiesta druhé generace měl novou příď s více se svažující kapotou a úzkou štěrbinou místo klasické přední masky.
Třídveřové hatchbacky Ford Fiesta Mk2 v provedení L a Ghia.
Ford Fiesta Mk2 v úsporném provedení Popular Plus bez opěrek hlavy na předních sedadlech.
Ford Fiesta Popular Plus s pohonem předních kol 1,1litrovým čtyřválcem.
Nová palubní deska měla před volantem panel s přístroji, protažený až do středu palubní desky.
Nejvyšší úroveň výbavy měl Ford Fiesta Ghia s chromovanými rámy oken a plastovou ochranou na bocích.
Ford Fiesta XR2 poháněl zážehový čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 96 koní.
Fiesta Mk2 měla pérování vinutými pružinami, vpředu se vzpěrami MacPherson.
1,6litrový řadový čtyřválec byl uložen pod přední kapotou napříč.
Kromě hatchbacku se Fiesta Mk2 vyráběla i v provedení dodávka (panel van) s plechovou výplní místo bočních oken za dveřmi.
V květnu 1987 přišel evropský Ford s novou bezstupňovou automatickou převodovkou CTX.
Ford Fiesta XR2 měl na přídi dva kruhové přídavné světlomety a široké plastové lemy kolem podběhů.
Zezadu se Ford Fiesta XR2 snadno poznal podle plastových lemů kolem zadních dveří.
V dubnu 1989 se představila třetí generace supermini Fiesta se stejným rozvorem a podobnými rozměry.