Ford Fiesta nově pořídíte jako mildhybrid. Pomáhá spotřebě i reakcím motoru

1/42
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Fiesta
    Ford Fiesta| Zdroj: Ford
  • Ford Fiesta
    Ford Fiesta| Zdroj: Ford
  • Ford Fiesta
    Ford Fiesta| Zdroj: Ford
  • Ford Fiesta
    Ford Fiesta| Zdroj: Ford
  • Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
    Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.| Zdroj: acz
  • Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
    Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.| Zdroj: acz
  • Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
    Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.| Zdroj: acz
  • Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
    Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila| Zdroj: acz
  • Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
    Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
    Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.| Zdroj: acz
  • Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
    Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
    Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.| Zdroj: acz
  • Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
    Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
    Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
    Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
    Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu| Zdroj: acz
  • Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
    Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu| Zdroj: acz
  • Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
    Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích| Zdroj: acz
  • Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
    Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.
    Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.| Zdroj: acz
Ford Fiesta
Ford Fiesta
Ford Fiesta
Ford Fiesta
Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.