Ford Fiesta nově pořídíte jako mildhybrid. Pomáhá spotřebě i reakcím motoru
22
/
42
Prohlédnout znovu
Ford Fiesta nově pořídíte jako mildhybrid. Pomáhá spotřebě i reakcím motoru
Ford Fiesta
|
Ford
Ford Fiesta
|
Ford
Ford Fiesta
|
Ford
Ford Fiesta
|
Ford
Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
|
acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
|
acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
|
acz
Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
|
acz
Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
|
acz
Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
|
acz
Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
|
acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
|
acz
Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
|
acz
Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
|
acz
Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid