Ford Fiesta nově pořídíte jako mildhybrid. Pomáhá spotřebě i reakcím motoru
33
/
42
Prohlédnout znovu
Ford Fiesta nově pořídíte jako mildhybrid. Pomáhá spotřebě i reakcím motoru
Ford Fiesta
|
Ford
Ford Fiesta
|
Ford
Ford Fiesta
|
Ford
Ford Fiesta
|
Ford
Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
|
acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
|
acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
|
acz
Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
|
acz
Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
|
acz
Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
|
acz
Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
|
acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
|
acz
Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
|
acz
Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
|
acz
Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší