Ford omezuje produkci Fiesty. Kvůli nízkému zájmu zákazníků
16
/
57
Prohlédnout znovu
Ford omezuje produkci Fiesty. Kvůli nízkému zájmu zákazníků
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
|
acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
|
acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
|
acz
Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
|
acz
Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
|
acz
Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
|
acz
Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Prostor vzadu naráží na limity platformy z minulé fi esty. Málo místa je pro kolena i nad hlavou, kde navíc překáží panoramatická střecha.
|
acz
Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno, volant lze seřizovat v širokém rozsahu, vadí však nízko vysouvatelná opěrka hlavy.
|
acz
Samočinné rozsvěcení světel mají ve standardu všechny fi esty, praktická jsou i tlačítka na ztlumování přístrojů
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
|
acz
Schránka před spolujezdcem má šikovnou přihrádku na návod, sama o sobě je však malá.
|
acz
Loketní opěrka není polohovatelná ani posuvná. Dodává se za standardně pro výbavy Titanium a Vignale.
|
acz
Čtyři velká tlačítka na vypínání stop-startu, protiprokluzu, parkovacích senzorů a pro aktivaci samočinného parkování se nacházejí za řadicí pákou a jsou dobře po ruce. Nechybějí ani klasické držáky na odložení nápojů.
|
acz
Prosklenou střechu rozděluje uprostřed střešní výztuha, zvenčí působí střecha jednolitě
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Kapsa ve dveřích sice pojme velkou láhev, ale nic moc dalšího se už do ní nevejde, protože je hodně mělká.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Pod podlahou může být i plnohodná rezerva (1500 Kč). U testovaného vozu sloužilo místo pro subwoofer.
|
acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
|
acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
|
acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
|
acz
Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.
|
acz
Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
|
acz
Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
|
acz
Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid