Ford Pinto (1970–1980): 3 miliony subkompaktů proti dovozu z Evropy a Japonska

14/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Pinto Squire Wagon z roku 1975 s boky v imitaci dřeva a střešním nosičem.
    Ford Pinto Squire Wagon z roku 1975 s boky v imitaci dřeva a střešním nosičem.| Zdroj: wheelsage
  • Ford Pinto měl široké dveře usnadňující nastupování na zadní sedadla a úzké chromované nárazníky.
    Ford Pinto měl široké dveře usnadňující nastupování na zadní sedadla a úzké chromované nárazníky.| Zdroj: wheelsage
  • Pinto mělo kruhové světlomety zapuštěné do předních blatníků a mezi nimi širokou masku chladiče.
    Pinto mělo kruhové světlomety zapuštěné do předních blatníků a mezi nimi širokou masku chladiče.| Zdroj: wheelsage
  • Dvoudveřový fastback Ford Pinto měl splývavou záď a víko kufru pod zadním oknem.
    Dvoudveřový fastback Ford Pinto měl splývavou záď a víko kufru pod zadním oknem.| Zdroj: forums.forza.net
  • Fastbacky se často nabízely s vinylovým potahem střechy.
    Fastbacky se často nabízely s vinylovým potahem střechy.| Zdroj: wheelsage
  • Jednoduchá palubní deska měla před volantem dvojici kruhových přístrojů.
    Jednoduchá palubní deska měla před volantem dvojici kruhových přístrojů.| Zdroj: caranddriver.com
  • Dvoudveřový Ford Pinto z roku 1973 v dvoubarevném provedení.
    Dvoudveřový Ford Pinto z roku 1973 v dvoubarevném provedení.| Zdroj: wheelsage
  • Třídveřový hatchback Runabout debutoval na chicagském autosalonu v roce 1971.
    Třídveřový hatchback Runabout debutoval na chicagském autosalonu v roce 1971.| Zdroj: wheelsage
  • Pinto Runabout měl zadní nahoru výklopné víko s chromovanými panty a nůžkovými vzpěrami napomáhajícími otevírání.
    Pinto Runabout měl zadní nahoru výklopné víko s chromovanými panty a nůžkovými vzpěrami napomáhajícími otevírání.| Zdroj: wheelsage
  • Třídveřové kombi Ford Pinto Squire Wagon bylo dlouhé 4 390 mm. Na bocích mělo často pásy s imitací dřeva.
    Třídveřové kombi Ford Pinto Squire Wagon bylo dlouhé 4 390 mm. Na bocích mělo často pásy s imitací dřeva.| Zdroj: wheelsage
  • Kombi poskytovalo prostor pro náklad až 1 700 litrů.
    Kombi poskytovalo prostor pro náklad až 1 700 litrů.| Zdroj: wheelsage
  • V roce 1974 zavedl Ford u řady modelů včetně Pinta tak zvané „pětimílové nárazníky“. Na obrázku je verze Luxury Decor.
    V roce 1974 zavedl Ford u řady modelů včetně Pinta tak zvané „pětimílové nárazníky“. Na obrázku je verze Luxury Decor.| Zdroj: wheelsage
  • Ford Pinto Runabout ročníku 1974 s masivními „pětimílovými“ nárazníky.
    Ford Pinto Runabout ročníku 1974 s masivními „pětimílovými“ nárazníky.| Zdroj: wheelsage
  • V roce 1975 začal Ford nabízet Pinto s motorem V6 s objemem 2,8 litru.
    V roce 1975 začal Ford nabízet Pinto s motorem V6 s objemem 2,8 litru.| Zdroj: wheelsage
  • V modelovém roce 1976 dostalo Pinto při faceliftu novou mřížku chladiče a chromované rámečky světlometů.
    V modelovém roce 1976 dostalo Pinto při faceliftu novou mřížku chladiče a chromované rámečky světlometů.| Zdroj: wheelsage
  • Ford Pinto 1977 dostalo nové orámování světlometů, nová parkovací světla a užší masku chladiče.
    Ford Pinto 1977 dostalo nové orámování světlometů, nová parkovací světla a užší masku chladiče.| Zdroj: wheelsage
  • Raritou bylo kombi Pinto Cruising Wagon s kruhovými bočními okénky a výraznou grafikou na karoserii.
    Raritou bylo kombi Pinto Cruising Wagon s kruhovými bočními okénky a výraznou grafikou na karoserii.| Zdroj: wheelsage
  • Ford Pinto Runabout s celoskleněným zadním víkem.
    Ford Pinto Runabout s celoskleněným zadním víkem.| Zdroj: wheelsage
  • V roce 1974 začal Mercury prodávat výhradně v Kanadě Pinto nazvané Bobcat.
    V roce 1974 začal Mercury prodávat výhradně v Kanadě Pinto nazvané Bobcat.| Zdroj: Wheelsage
  • Ford Pinto ESS z roku 1979 s černými doplňky karoserie, nižší zadní stěnou a dvojitými sportovními zpětnými zrcátky.
    Ford Pinto ESS z roku 1979 s černými doplňky karoserie, nižší zadní stěnou a dvojitými sportovními zpětnými zrcátky.| Zdroj: fordimages.com
  • Ford Pinto Runabout z roku 1979 se střešním oknem a celoskleněným zadním víkem.
    Ford Pinto Runabout z roku 1979 se střešním oknem a celoskleněným zadním víkem.| Zdroj: motortrend.com
Ford Pinto Squire Wagon z roku 1975 s boky v imitaci dřeva a střešním nosičem.
Ford Pinto měl široké dveře usnadňující nastupování na zadní sedadla a úzké chromované nárazníky.
Pinto mělo kruhové světlomety zapuštěné do předních blatníků a mezi nimi širokou masku chladiče.
Dvoudveřový fastback Ford Pinto měl splývavou záď a víko kufru pod zadním oknem.
Fastbacky se často nabízely s vinylovým potahem střechy.
Jednoduchá palubní deska měla před volantem dvojici kruhových přístrojů.
Dvoudveřový Ford Pinto z roku 1973 v dvoubarevném provedení.
Třídveřový hatchback Runabout debutoval na chicagském autosalonu v roce 1971.
Pinto Runabout měl zadní nahoru výklopné víko s chromovanými panty a nůžkovými vzpěrami napomáhajícími otevírání.
Třídveřové kombi Ford Pinto Squire Wagon bylo dlouhé 4 390 mm. Na bocích mělo často pásy s imitací dřeva.
Kombi poskytovalo prostor pro náklad až 1 700 litrů.
V roce 1974 zavedl Ford u řady modelů včetně Pinta tak zvané „pětimílové nárazníky“. Na obrázku je verze Luxury Decor.
Ford Pinto Runabout ročníku 1974 s masivními „pětimílovými“ nárazníky.
V roce 1975 začal Ford nabízet Pinto s motorem V6 s objemem 2,8 litru.
V modelovém roce 1976 dostalo Pinto při faceliftu novou mřížku chladiče a chromované rámečky světlometů.
Ford Pinto 1977 dostalo nové orámování světlometů, nová parkovací světla a užší masku chladiče.
Raritou bylo kombi Pinto Cruising Wagon s kruhovými bočními okénky a výraznou grafikou na karoserii.
Ford Pinto Runabout s celoskleněným zadním víkem.
V roce 1974 začal Mercury prodávat výhradně v Kanadě Pinto nazvané Bobcat.
Ford Pinto ESS z roku 1979 s černými doplňky karoserie, nižší zadní stěnou a dvojitými sportovními zpětnými zrcátky.
Ford Pinto Runabout z roku 1979 se střešním oknem a celoskleněným zadním víkem.