Pouze dvě, ale o to lepší sedadla Recaro. Shelby dostanete výhradně s manuálem, každý kus má před spolujezdcem očíslovanou plaketku. Z přístrojového štítu zmizely chromované prvky, aby řidiče nerušily odlesky.|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Plaketa s kobrou prozrazuje mustang na druhou. Létá bokem, točí se na místě, gumy pálí na požádání, ale stejně dobře zvládá i přesnou rychlou jízdu.|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Po vzoru nejlepších sportovních motorů má osmiválec ojniční čepy klikové hřídele přesazené o 180° místo obvyklých 90°.|
Zdroj: acz
Objem zvětšený o dvě deci na 5,2 litru a řada dalších úprav přinesly 105 koní navíc proti standardnímu Mustangu GT.|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Ford Shelby GT350R Mustang|
Zdroj: acz
Jako první sériově vyráběné auto na světě má shelby lehké a tuhé karbonové disky v základní výbavě. Každý 19palcový kus váží jen 8 kg, o sedm méně než hliníkový. To snižuje setrvačné síly až o 40 %.|
Zdroj: acz