Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Interiér se od spalovací verze téměř neliší. Působí stále moderně, má dobré materiály i zpracování, většina ovládání probíhá přes displej.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Puma má slušný software, ačkoliv toho zas tak moc neumí, ve srovnání s renaultem je skvělá parkovací kamera.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Nabídka prostoru není vzadu nijak velká, ale i redaktor se 187 centimetry se zde usadí pohodlně. Proti renaultu je tu více místa na nohy, zbytek vychází velmi podobně. Platí to i pro prostornost vepředu, která je téměř totožná.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford se s vyšší vahou ve srovnání se spalovací verzí popral o trochu hůře než renault a má tendence zadkem uskakovat do strany|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kufr pumy na první pohled nevypadá velký, odklopení podlahy ale odhalí obrovský plastový box s dodatečnými 145 litry. Počítá se s převážením tekutin, takže v podlaze má výpusť.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford využil větší skulinu mezi výkonovou elektronikou ke tvorbě menšího frunku, který je ale i tak praktický. Kabelů se do něj vejde více a k tomu i nějaké příslušenství.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford svítí velmi dobře, a dokonce umí i funkci vytmavování matrix. A to solidně, protože se nám nestalo, že by nás vyblikali protijedoucí řidiči.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kombinace retra a moderny v renaultu funguje velmi dobře, líbí se nám zachování tlačítek i pádla na nastavení rekuperace|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Software je velmi dobrý a přehledný a také má možnost stahovat další aplikace přes internet.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault má měkčí a pohodlnější sedačky než puma, ale celkově je velmi podobný. Prostor na nohy je kratší, ale stále zde zůstává dostatečná rezerva. Z auta je dobrý výhled, i když ve spodní části je dost vidět vysoko posazená kapota.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault je lehčí než ford a při manévru drží jako na kolejích. Elektronická stabilizace zasahuje decentně.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kufr renaultu je velikostně srovnatelný, pod podlahou má snadno vyjímatelnou vaničku třeba na kabely. Kabely a další příslušenství je možné přichytit ke stranám kufru pomocí gumových popruhů.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
V renaultu si hlavní pozici zabrala výkonová elektronika a palubní nabíječka, přední kufr už Francouzi nedodělali. Je to škoda, protože je pak nutné lovit kabely pod zavazadly.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault tvarem světel navazuje na svého předchůdce, svítí mu ale také lem kolem masky, což v noci vypadá efektně. Výkon světlometů je také dobrý, funkci matrix ale neumí.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Páček pod volantem je už asi moc, je nutné si zvykat, kam sáhnout.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Funkci V2L dnes většina evropských elektromobilů nenabízí, je dobré, že se situace začíná obracet. Renault k autu přidává tuto redukci, po jejím zapojení můžete nabíjet spotřebiče výkonem až 3,7 kW. Ideální na chatu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault 4 E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert