Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech – Jeden už bude stačit

4/93
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
    Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Interiér se od spalovací verze téměř neliší. Působí stále moderně, má dobré materiály i zpracování, většina ovládání probíhá přes displej.
    Interiér se od spalovací verze téměř neliší. Působí stále moderně, má dobré materiály i zpracování, většina ovládání probíhá přes displej.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Puma má slušný software, ačkoliv toho zas tak moc neumí, ve srovnání s renaultem je skvělá parkovací kamera.
    Puma má slušný software, ačkoliv toho zas tak moc neumí, ve srovnání s renaultem je skvělá parkovací kamera.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Nabídka prostoru není vzadu nijak velká, ale i redaktor se 187 centimetry se zde usadí pohodlně. Proti renaultu je tu více místa na nohy, zbytek vychází velmi podobně. Platí to i pro prostornost vepředu, která je téměř totožná.
    Nabídka prostoru není vzadu nijak velká, ale i redaktor se 187 centimetry se zde usadí pohodlně. Proti renaultu je tu více místa na nohy, zbytek vychází velmi podobně. Platí to i pro prostornost vepředu, která je téměř totožná.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford se s vyšší vahou ve srovnání se spalovací verzí popral o trochu hůře než renault a má tendence zadkem uskakovat do strany
    Ford se s vyšší vahou ve srovnání se spalovací verzí popral o trochu hůře než renault a má tendence zadkem uskakovat do strany| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr pumy na první pohled nevypadá velký, odklopení podlahy ale odhalí obrovský plastový box s dodatečnými 145 litry. Počítá se s převážením tekutin, takže v podlaze má výpusť.
    Kufr pumy na první pohled nevypadá velký, odklopení podlahy ale odhalí obrovský plastový box s dodatečnými 145 litry. Počítá se s převážením tekutin, takže v podlaze má výpusť.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford využil větší skulinu mezi výkonovou elektronikou ke tvorbě menšího frunku, který je ale i tak praktický. Kabelů se do něj vejde více a k tomu i nějaké příslušenství.
    Ford využil větší skulinu mezi výkonovou elektronikou ke tvorbě menšího frunku, který je ale i tak praktický. Kabelů se do něj vejde více a k tomu i nějaké příslušenství.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford svítí velmi dobře, a dokonce umí i funkci vytmavování matrix. A to solidně, protože se nám nestalo, že by nás vyblikali protijedoucí řidiči.
    Ford svítí velmi dobře, a dokonce umí i funkci vytmavování matrix. A to solidně, protože se nám nestalo, že by nás vyblikali protijedoucí řidiči.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kombinace retra a moderny v renaultu funguje velmi dobře, líbí se nám zachování tlačítek i pádla na nastavení rekuperace
    Kombinace retra a moderny v renaultu funguje velmi dobře, líbí se nám zachování tlačítek i pádla na nastavení rekuperace| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Software je velmi dobrý a přehledný a také má možnost stahovat další aplikace přes internet.
    Software je velmi dobrý a přehledný a také má možnost stahovat další aplikace přes internet.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault má měkčí a pohodlnější sedačky než puma, ale celkově je velmi podobný. Prostor na nohy je kratší, ale stále zde zůstává dostatečná rezerva. Z auta je dobrý výhled, i když ve spodní části je dost vidět vysoko posazená kapota.
    Renault má měkčí a pohodlnější sedačky než puma, ale celkově je velmi podobný. Prostor na nohy je kratší, ale stále zde zůstává dostatečná rezerva. Z auta je dobrý výhled, i když ve spodní části je dost vidět vysoko posazená kapota.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault je lehčí než ford a při manévru drží jako na kolejích. Elektronická stabilizace zasahuje decentně.
    Renault je lehčí než ford a při manévru drží jako na kolejích. Elektronická stabilizace zasahuje decentně.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr renaultu je velikostně srovnatelný, pod podlahou má snadno vyjímatelnou vaničku třeba na kabely. Kabely a další příslušenství je možné přichytit ke stranám kufru pomocí gumových popruhů.
    Kufr renaultu je velikostně srovnatelný, pod podlahou má snadno vyjímatelnou vaničku třeba na kabely. Kabely a další příslušenství je možné přichytit ke stranám kufru pomocí gumových popruhů.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V renaultu si hlavní pozici zabrala výkonová elektronika a palubní nabíječka, přední kufr už Francouzi nedodělali. Je to škoda, protože je pak nutné lovit kabely pod zavazadly.
    V renaultu si hlavní pozici zabrala výkonová elektronika a palubní nabíječka, přední kufr už Francouzi nedodělali. Je to škoda, protože je pak nutné lovit kabely pod zavazadly.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault tvarem světel navazuje na svého předchůdce, svítí mu ale také lem kolem masky, což v noci vypadá efektně. Výkon světlometů je také dobrý, funkci matrix ale neumí.
    Renault tvarem světel navazuje na svého předchůdce, svítí mu ale také lem kolem masky, což v noci vypadá efektně. Výkon světlometů je také dobrý, funkci matrix ale neumí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ford Puma Gen-E
    Ford Puma Gen-E| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Páček pod volantem je už asi moc, je nutné si zvykat, kam sáhnout.
    Páček pod volantem je už asi moc, je nutné si zvykat, kam sáhnout.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Funkci V2L dnes většina evropských elektromobilů nenabízí, je dobré, že se situace začíná obracet. Renault k autu přidává tuto redukci, po jejím zapojení můžete nabíjet spotřebiče výkonem až 3,7 kW. Ideální na chatu.
    Funkci V2L dnes většina evropských elektromobilů nenabízí, je dobré, že se situace začíná obracet. Renault k autu přidává tuto redukci, po jejím zapojení můžete nabíjet spotřebiče výkonem až 3,7 kW. Ideální na chatu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault 4 E-Tech
    Renault 4 E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Ford Puma Gen-E vs. Renault 4 E-Tech
Interiér se od spalovací verze téměř neliší. Působí stále moderně, má dobré materiály i zpracování, většina ovládání probíhá přes displej.
Puma má slušný software, ačkoliv toho zas tak moc neumí, ve srovnání s renaultem je skvělá parkovací kamera.
Nabídka prostoru není vzadu nijak velká, ale i redaktor se 187 centimetry se zde usadí pohodlně. Proti renaultu je tu více místa na nohy, zbytek vychází velmi podobně. Platí to i pro prostornost vepředu, která je téměř totožná.
Ford se s vyšší vahou ve srovnání se spalovací verzí popral o trochu hůře než renault a má tendence zadkem uskakovat do strany
Kufr pumy na první pohled nevypadá velký, odklopení podlahy ale odhalí obrovský plastový box s dodatečnými 145 litry. Počítá se s převážením tekutin, takže v podlaze má výpusť.
Ford Puma Gen-E
Ford využil větší skulinu mezi výkonovou elektronikou ke tvorbě menšího frunku, který je ale i tak praktický. Kabelů se do něj vejde více a k tomu i nějaké příslušenství.
Ford svítí velmi dobře, a dokonce umí i funkci vytmavování matrix. A to solidně, protože se nám nestalo, že by nás vyblikali protijedoucí řidiči.
Kombinace retra a moderny v renaultu funguje velmi dobře, líbí se nám zachování tlačítek i pádla na nastavení rekuperace
Software je velmi dobrý a přehledný a také má možnost stahovat další aplikace přes internet.
Renault má měkčí a pohodlnější sedačky než puma, ale celkově je velmi podobný. Prostor na nohy je kratší, ale stále zde zůstává dostatečná rezerva. Z auta je dobrý výhled, i když ve spodní části je dost vidět vysoko posazená kapota.
Renault je lehčí než ford a při manévru drží jako na kolejích. Elektronická stabilizace zasahuje decentně.
Kufr renaultu je velikostně srovnatelný, pod podlahou má snadno vyjímatelnou vaničku třeba na kabely. Kabely a další příslušenství je možné přichytit ke stranám kufru pomocí gumových popruhů.
V renaultu si hlavní pozici zabrala výkonová elektronika a palubní nabíječka, přední kufr už Francouzi nedodělali. Je to škoda, protože je pak nutné lovit kabely pod zavazadly.
Renault tvarem světel navazuje na svého předchůdce, svítí mu ale také lem kolem masky, což v noci vypadá efektně. Výkon světlometů je také dobrý, funkci matrix ale neumí.
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Ford Puma Gen-E
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Páček pod volantem je už asi moc, je nutné si zvykat, kam sáhnout.
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Renault 4 E-Tech
Funkci V2L dnes většina evropských elektromobilů nenabízí, je dobré, že se situace začíná obracet. Renault k autu přidává tuto redukci, po jejím zapojení můžete nabíjet spotřebiče výkonem až 3,7 kW. Ideální na chatu.
Renault 4 E-Tech