Fordu Mondeo je přes třicet a pořád vypadá dobře. Testovací program neměl obdoby
5
/
58
Prohlédnout znovu
Fordu Mondeo je přes třicet a pořád vypadá dobře. Testovací program neměl obdoby
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Počitadlo přístrojového štítu konkrétního fordu ukazuje téměř neuvěřitelnou hodnotu: za 29 let pouze necelých osmačtyřicet tisíc zdolaných kilometrů
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volant se čtyřmi rameny býval ještě v roce 1994 obecně výsadou lepších modelů, ve stejné době si třeba golf musel vystačit pouze s dvěma
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Samočinná převodovka bývala v případě prvních mondeí spíše ceníkovou kuriozitou, proti práci čtyřstupňové skříně však nelze mít výhrady
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní sedadla nebyla standardně osazena hlavovými opěrkami, což však ve dvou usnadňovalo výhled vzad
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Poctivě čalouněná plocha ve výplních kontrastuje s lacině působícími spodními plasty
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mondeo bylo stavěno především na pohodlné dlouhé cestování, jeho nástupce z roku 2000 se dokonce stal vlajkovou lodí evropského Fordu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Populární trend počátku devadesátých let představovaly nízké a široké světlomety oválného tvaru
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mohutné vypouklé a výklopné zadní okno připomíná, jak obrovský vstupní otvor do zavazadelníku dopřávalo mondeo svým uživatelům
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Objem zavazadlového prostoru pětidveřového modelu dosahoval 480 litrů, přesto na sedan 10 litrů ztrácel
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mezi zážehovými čtyřválci znázorňovala osmnáctistovka kompromis, ocitala se přesně mezi kubaturami 1,6 a 2,0 litru
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ve střední třídě bylo před třemi dekádami běžné, že základní velikost kol využívala průměr pouhých 14 palců
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní výdechy ventilace jsou netradičně umístěny v oblasti rámu dveří, které jsou tak osazeny větracími otvory
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Moderní nástupce sierry byl v inzerátech propagován jako výjimečný vůz. Přesto výjimečnosti sierry nikdy nedosáhl.
|
Ford
Na rozdíl od pozdějších generací se původní liftback a sedan citelně lišily, kombi demonstruje změnu přídě pro ročník 1997
|
Svět motorů
Ford Mondeo Sedan
|
Svět motorů
Ford Mondeo Kombi
|
Svět motorů
Ford Mondeo a Ford Sierra
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo a Ford Sierra
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid