Frazer Manhattan (1946–1951): První americké poválečné modely

1/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Velký čtyřdveřový pětimístný sedan Frazer série F47 se v nejvyšší výbavě prodával pod názvem Manhattan.
    Velký čtyřdveřový pětimístný sedan Frazer série F47 se v nejvyšší výbavě prodával pod názvem Manhattan.| Zdroj: Karel Haas
  • Výroba modelů automobilky Kaiser-Frazer byla soustředěna v továrně Willow Run v Ypsilanti (Michigan).
    Výroba modelů automobilky Kaiser-Frazer byla soustředěna v továrně Willow Run v Ypsilanti (Michigan).| Zdroj: ebay.com
  • Od levnějších verzí se Manhattan lišil čtyřmi svislými členy na předním nárazníku.
    Od levnějších verzí se Manhattan lišil čtyřmi svislými členy na předním nárazníku.| Zdroj: Mecum
  • Vzadu měl Manhattan dva svislé členy na nárazníku, malá koncová světla a mírně zaoblené zadní okno.
    Vzadu měl Manhattan dva svislé členy na nárazníku, malá koncová světla a mírně zaoblené zadní okno.| Zdroj: Mecum
  • Manhattan měl vpředu i vzadu pohodlné lavice a řadicí páku pod volantem.
    Manhattan měl vpředu i vzadu pohodlné lavice a řadicí páku pod volantem.| Zdroj: Mecum
  • Levnější verze Frazer Standard se od Manhattanu lišila chudší výbavou a dvěma svislými členy na předním nárazníku.
    Levnější verze Frazer Standard se od Manhattanu lišila chudší výbavou a dvěma svislými členy na předním nárazníku.| Zdroj: Auto.vercity.ru
  • Frazer Standard byl o 500 dolarů levnější než luxusní model Frazer Manhattan.
    Frazer Standard byl o 500 dolarů levnější než luxusní model Frazer Manhattan.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V modelovém roce 1948 se na karoserii Manhattanu nic nezměnilo.
    V modelovém roce 1948 se na karoserii Manhattanu nic nezměnilo.| Zdroj: Oldcarbrochures.com
  • Novinkou modelového roku 1949 byl čtyřdveřový kabriolet s pevnými rámy bočních oken.
    Novinkou modelového roku 1949 byl čtyřdveřový kabriolet s pevnými rámy bočních oken.| Zdroj: Wikipedia
  • Kabriolet Frazer Manhattan z roku 1949 měl zakrytá zadní kola a přední masku s obdélníkovým mřížováním.
    Kabriolet Frazer Manhattan z roku 1949 měl zakrytá zadní kola a přední masku s obdélníkovým mřížováním.| Zdroj: Wikipedia
  • Sedan Frazer Manhattan z roku 1949 měl masivní chromované nárazníky a velkým erbem na kapotě.
    Sedan Frazer Manhattan z roku 1949 měl masivní chromované nárazníky a velkým erbem na kapotě.| Zdroj: ebay.com
  • V modelovém roce 1950 dostal Frazer Manhattan vinylovou střechu bez středových sloupků (hardtop).
    V modelovém roce 1950 dostal Frazer Manhattan vinylovou střechu bez středových sloupků (hardtop).| Zdroj: Autograf.cars
  • Výrazně přestylizovaný model Frazer Manhattan ročníku 1951 se střechou hardtop bez pevných středových sloupků.
    Výrazně přestylizovaný model Frazer Manhattan ročníku 1951 se střechou hardtop bez pevných středových sloupků.| Zdroj: Karel Haas
  • Karoserie nového Frazeru měla stejný rozvor, šířku a výšku jako předchůdce, byla ale delší (5 275 mm).
    Karoserie nového Frazeru měla stejný rozvor, šířku a výšku jako předchůdce, byla ale delší (5 275 mm).| Zdroj: Mecum
  • Čtyřdveřový kabriolet Frazer Manhattan 1951 byl poslední americký kabriolet až do příchodu Lincolnu Continental 1961.
    Čtyřdveřový kabriolet Frazer Manhattan 1951 byl poslední americký kabriolet až do příchodu Lincolnu Continental 1961.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na první pohled zaujala maska chladiče s masivní chromovanou lištou ve tvaru písmene T a velkým znakem nad ní.
    Na první pohled zaujala maska chladiče s masivní chromovanou lištou ve tvaru písmene T a velkým znakem nad ní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nová byla také záď vozu s velkým třídílným zadním oknem a zvýšenými zadními blatníky na jejichž vrcholu byla umístěna koncová světla.
    Nová byla také záď vozu s velkým třídílným zadním oknem a zvýšenými zadními blatníky na jejichž vrcholu byla umístěna koncová světla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Milovníci chromu si u modelu Frazer Manhattan Hardtop Sedan přišli na své.
    Milovníci chromu si u modelu Frazer Manhattan Hardtop Sedan přišli na své.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Před dvouramenným volantem byly umístěny dva kruhové přístroje a po stranách otvory k větrání interiéru.
    Před dvouramenným volantem byly umístěny dva kruhové přístroje a po stranách otvory k větrání interiéru.| Zdroj: Mecum
  • Hatchback Frazer Vagabond měl zadní stěnu vyklápěnou nahoru a zadní stěnu kufru vyklápěnou směrem dolů do vodorovné polohy.
    Hatchback Frazer Vagabond měl zadní stěnu vyklápěnou nahoru a zadní stěnu kufru vyklápěnou směrem dolů do vodorovné polohy.| Zdroj: Wikipedia
  • Modely Kaiser Manhattan měly v letech 1953 až 1955 modernější vzhled a byly ještě větší (5 363 x 1 902 x 1 530 mm).
    Modely Kaiser Manhattan měly v letech 1953 až 1955 modernější vzhled a byly ještě větší (5 363 x 1 902 x 1 530 mm).| Zdroj: Flickr
  • Spoustou chromu na karoserii a velkými zadními světly ve tvaru ploutví předčil Kaiser Manhattan své předchůdce z let 1946 až 1951.
    Spoustou chromu na karoserii a velkými zadními světly ve tvaru ploutví předčil Kaiser Manhattan své předchůdce z let 1946 až 1951.| Zdroj: Flickr
Velký čtyřdveřový pětimístný sedan Frazer série F47 se v nejvyšší výbavě prodával pod názvem Manhattan.
Výroba modelů automobilky Kaiser-Frazer byla soustředěna v továrně Willow Run v Ypsilanti (Michigan).
Od levnějších verzí se Manhattan lišil čtyřmi svislými členy na předním nárazníku.
Vzadu měl Manhattan dva svislé členy na nárazníku, malá koncová světla a mírně zaoblené zadní okno.
Manhattan měl vpředu i vzadu pohodlné lavice a řadicí páku pod volantem.
Levnější verze Frazer Standard se od Manhattanu lišila chudší výbavou a dvěma svislými členy na předním nárazníku.
Frazer Standard byl o 500 dolarů levnější než luxusní model Frazer Manhattan.
V modelovém roce 1948 se na karoserii Manhattanu nic nezměnilo.
Novinkou modelového roku 1949 byl čtyřdveřový kabriolet s pevnými rámy bočních oken.
Kabriolet Frazer Manhattan z roku 1949 měl zakrytá zadní kola a přední masku s obdélníkovým mřížováním.
Sedan Frazer Manhattan z roku 1949 měl masivní chromované nárazníky a velkým erbem na kapotě.
V modelovém roce 1950 dostal Frazer Manhattan vinylovou střechu bez středových sloupků (hardtop).
Výrazně přestylizovaný model Frazer Manhattan ročníku 1951 se střechou hardtop bez pevných středových sloupků.
Karoserie nového Frazeru měla stejný rozvor, šířku a výšku jako předchůdce, byla ale delší (5 275 mm).
Čtyřdveřový kabriolet Frazer Manhattan 1951 byl poslední americký kabriolet až do příchodu Lincolnu Continental 1961.
Na první pohled zaujala maska chladiče s masivní chromovanou lištou ve tvaru písmene T a velkým znakem nad ní.
Nová byla také záď vozu s velkým třídílným zadním oknem a zvýšenými zadními blatníky na jejichž vrcholu byla umístěna koncová světla.
Milovníci chromu si u modelu Frazer Manhattan Hardtop Sedan přišli na své.
Před dvouramenným volantem byly umístěny dva kruhové přístroje a po stranách otvory k větrání interiéru.
Hatchback Frazer Vagabond měl zadní stěnu vyklápěnou nahoru a zadní stěnu kufru vyklápěnou směrem dolů do vodorovné polohy.
Modely Kaiser Manhattan měly v letech 1953 až 1955 modernější vzhled a byly ještě větší (5 363 x 1 902 x 1 530 mm).
Spoustou chromu na karoserii a velkými zadními světly ve tvaru ploutví předčil Kaiser Manhattan své předchůdce z let 1946 až 1951.