Gordon-Keeble GK1 (1964–1967): Britský podvozek, italský design a americký motor
7
/
14
Prohlédnout znovu
Gordon-Keeble GK1 (1964–1967): Britský podvozek, italský design a americký motor
Gordon-Keeble GK1 měl šikmo umístěné dvojité kruhové světlomety a lichoběžníkovou maskou chladiče mezi nimi. Pod světlomety byly umístěny malé kruhové mlhovky a směrovky.
|
Silodrome.com
V roce 1957 se John Gordon podílel na návrhu sportovního vozu Warwick, později nazvaného Peerless GT. Poháněl jej dvoulitrový čtyřválec z vozu Triumph TR3.
|
Hyman Ltd
V roce 1960 vznikl prototyp Gordon GT s kovovou karoserií vyrobenou v Itálii ve studiu Bertone.
|
Wheelsage.org
Sériové provedení kupé Gordon-Keeble GK1 z roku 1964 mělo pohon zadních kol vidlicovým osmiválcem GM Chevrolet Small-Block 327 s objemem 5,35 litru.
|
Secret Classics
Čtyřmístný dvoudveřový vůz měl velká okna s chromovanými rámečky a svislé koncové svítilny.
|
Secret Classics
Tento vůz měl na bocích ochranné lišty a odlišné větrací otvory.
|
Wheelsage.org
Gordon-Keeble GK1 měl kožená sedadla, kožené výplně dveří a spoustu ovladačů na šikmém středovém panelu.
|
Silodrome.com
Před sportovním volantem s tenkým dřevěným věncem a znakem s želvou ve středu byla kaplička s velkým ručkovým rychloměrem a otáčkoměrem.
|
Silodrome.com
Gordon-Keeble GK1 poháněl motor V8 z Chevroletu Corvette s rozvodem OHV, objemem 5,35 litru a výkonem přes 300 koní.
|
Thetruthaboutcars.com
Vozů Gordon-Keeble GK1 bylo vyrobeno 99 kusů a do dnešních dnů se jich dochovalo kolem 90.
|
Wheelsage.org
Čtyřmístné kupé Gordon-Keeble GK1 vážilo 1 400 kg a dosahovalo rychlost až 225 km/h.
|
Classic Driver
Tento krásný Gordon-Keeble GK1 se dal koupit za 130 000 amerických dolarů.
|
Hagerty
V roce 1968 se Američan John de Bruyne pokusil obnovit výrobu, ale jeho pokus skončil vyrobením dvou kusů s ostře useknutou zádí.
|
Wikimedia
Logo s želvou vzniklo, když při fotografování vozu pro reklamní účely si kolem vozu vykračovala doma chovaná želva.
|
Gordon-Keeble
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší