Čtyřmístných dvoudveřových kabrioletů Healey Sportsmobile bylo v letech 1948 až 1950 vyrobeno pouhých 23 kusů.|
Zdroj: Healey
Předchůdcem kabrioletu Sportsmobile bylo kupé Healey Elliott Sport Saloon, kterých bylo v letech 1946 až 1950 vyrobeno 101 kusů.|
Zdroj: Healey
Tento kabriolet měl zakrytá zadní kola a interiér chráněný před deštěm plachtou. Blikače nad zadními světly nejsou původní.|
Zdroj: Healey
Healey Sportsmobile s mírně odlišným předním oknem, nárazníkem se svislými členy a blikači pod světlomety.|
Zdroj: Healey
Tento Healey Sportsmobile z roku 1949 byl v nizozemské aukční síni prodán za částku odpovídající ceně dobře vybavené nové Octavie.|
Zdroj: Healey
Vůz měl při prodeji odmontované nárazníky, ty byly ale kupujícímu dodány zvlášť spolu s původní uživatelskou příručkou.|
Zdroj: Healey
O změně směru jízdy informovaly okolí směrové ručky umístěné za dveřmi před zadními koly. Plátěná střecha byla složena za zadními sedadly.|
Zdroj: Healey
Sportsmobile měl vpředu typickou pětiúhelníkovou masku vozů Healey se zaoblenými rohy a po stranách obdélníkové mřížky s malými pomocnými světly.|
Zdroj: Healey
Před nepřízní počasí chránila Sportsmobile skládací plátěná střecha.|
Zdroj: Healey
Před tříramenným volantem byl umístěn svislý panel s velkým kruhovým rychloměrem a otáčkoměrem a čtyřmi malými ukazateli po stranách.|
Zdroj: Healey
Pod kapotou se nacházel podélně uložený řadový čtyřválec Riley s objemem 2 443 cm3, ventilovým rozvodem DOHC a výkonem 105 k (78 kW).|
Zdroj: Healey
Zadní poznávací značka byla osvětlena žárovkou umístěnou v efektním držáku připomínajícím křídla. Zároveň sloužil k otevírání zadního víka.|
Zdroj: Healey