Healey Sportsmobile (1948–1950): Kabriolet z Warwicku
4
/
12
Prohlédnout znovu
Healey Sportsmobile (1948–1950): Kabriolet z Warwicku
Čtyřmístných dvoudveřových kabrioletů Healey Sportsmobile bylo v letech 1948 až 1950 vyrobeno pouhých 23 kusů.
|
Healey
Předchůdcem kabrioletu Sportsmobile bylo kupé Healey Elliott Sport Saloon, kterých bylo v letech 1946 až 1950 vyrobeno 101 kusů.
|
Healey
Tento kabriolet měl zakrytá zadní kola a interiér chráněný před deštěm plachtou. Blikače nad zadními světly nejsou původní.
|
Healey
Healey Sportsmobile s mírně odlišným předním oknem, nárazníkem se svislými členy a blikači pod světlomety.
|
Healey
Tento Healey Sportsmobile z roku 1949 byl v nizozemské aukční síni prodán za částku odpovídající ceně dobře vybavené nové Octavie.
|
Healey
Vůz měl při prodeji odmontované nárazníky, ty byly ale kupujícímu dodány zvlášť spolu s původní uživatelskou příručkou.
|
Healey
O změně směru jízdy informovaly okolí směrové ručky umístěné za dveřmi před zadními koly. Plátěná střecha byla složena za zadními sedadly.
|
Healey
Sportsmobile měl vpředu typickou pětiúhelníkovou masku vozů Healey se zaoblenými rohy a po stranách obdélníkové mřížky s malými pomocnými světly.
|
Healey
Před nepřízní počasí chránila Sportsmobile skládací plátěná střecha.
|
Healey
Před tříramenným volantem byl umístěn svislý panel s velkým kruhovým rychloměrem a otáčkoměrem a čtyřmi malými ukazateli po stranách.
|
Healey
Pod kapotou se nacházel podélně uložený řadový čtyřválec Riley s objemem 2 443 cm3, ventilovým rozvodem DOHC a výkonem 105 k (78 kW).
|
Healey
Zadní poznávací značka byla osvětlena žárovkou umístěnou v efektním držáku připomínajícím křídla. Zároveň sloužil k otevírání zadního víka.
|
Healey
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?