Sportovní verze Hillman GT (později Hunter GT) měla s dvojitým karburátorem Zenith Stromberg výkon zvýšený na 88 koní.|
Zdroj: Twitter
Hillman Hunter nahradil model Hillman Super Minx, vyráběný v letech 1961 až 1966.|
Zdroj: Hillman
Hranaté, konzervativní tvary Hillmanu Hunter navrhl Rex Fleming. Svou střídmostí připomínal Hunter konkurenční Ford Cortina druhé generace.|
Zdroj: Favcars
Hillmany Hunter se montovaly také v australském Port Melbourne s kruhovými světlomety v přední masce.|
Zdroj: Wheelsage.org
Karoserie australského Hunteru se nijak nelišila od britského provedení.|
Zdroj: Wheelsage.org
Zadní kola Hillmanu Hunter poháněl zážehový řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objemem 1,7 litru a nejvyšším výkonem 74 k (54 kW).|
Zdroj: Great British Cars
Hillman Hunter vyhrál v roce 1968 marathón Londýn-Sydney. Pilotovali jej Andrew Cowan, Colin Malkin a Brian Coyle. Na obrázku je replika.|
Zdroj: Gordon Jarvis
Kombi Hillman Hunter Safari série HC se montovalo v Austrálii z dovážených balíčků CKD. |
Zdroj: Wheelsage.org
Praktické kombi Safari mělo nedělené zadní víko zvedané nahoru a sahající až k nárazníku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sedan Hillman Hunter měl střídmé elegantní tvary s velkými okny a stupňovitou zádí.|
Zdroj: Hillman
Australský Hillman Hunter Royal Sedan měl jednoduchou plastovou palubní desku s dvěma vodorovnými segmenty před dvouramenným volantem.|
Zdroj: Shannons
Při drobném faceliftu v roce 1970 dostaly Huntery v různých výbavách nové přední masky.|
Zdroj: Wikimedia
Obdélníkové světlomety zůstaly zachovány, měly ale společný rámeček s maskou chladiče.|
Zdroj: Hillman
Nejluxusnější verzí Hunteru byla třetí generace Humberu Sceptre s vinylovou střechou a čtyřmi kruhovými světlomety. |
Zdroj: CollectionCar
Po zjednodušení názvů modelů se z Minxe stal Hillman Hunter DeLuxe.|
Zdroj: Flickr
Hillman Hunter Super z roku 1973 měl přední masku rozdělenou na dvě části s odlišným mřížováním.|
Zdroj: Carjam.co.nz
Sunbeam Sceptre z roku 1975 měl odlišnou přední masku s dvojicemi kruhových světlometů po stranách.|
Zdroj: Flickr
Po převzetí skupiny Rootes Chryslerem v roce 1967 se Huntery dál vyráběly. Na obrázku je Hunter GL s hliníkovou hlavou válců.|
Zdroj: Chrysler
Hillman Hunter Super z roku 1977 měl vyšší úroveň výbavy a od září 1977 byl na poslední dva roky svého života přejmenován na Chrysler Hunter.|
Zdroj: Chrysler
Sedany a kombi Hillman Hunter se také montovaly na Maltě. Toto korozí poznamenané kombi bylo vyfotografováno v ulicích hlavního města Valetty.|
Zdroj: Tomáš Haas