Třímístný kabriolet Hispano-Suiza K6 z roku 1935 s karoserií Fernandez & Darrin.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na podvozky Hispano-Suiza K6 dodávaly karoserie specializované karosárny. Většinou to byly dvoudveřové kabriolety.|
Zdroj: fiskens.com
Pro miliardáře Rotschilda byly v roce 1934 postaveny dva kusy čtyřdveřového vozu K6 Sedanca Coupé s karoserií Fernandez et Darrin.|
Zdroj: Wheelsage.org
Elegantní kabriolet K6 postavila v roce 1935 karosárna Brandone.|
Zdroj: Wheelsage.org
Svislá chromovaná maska chladiče s výrazným mřížováním byla poněkud skryta za velkými světlomety.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ve splývavé zádi byl umístěn zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru.|
Zdroj: Wheelsage.org
Bez posilovače řízení musel mít věnec volantu velký průměr.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzadu měl kabriolet K6 poměrně velký kufr a na předních blatnících částečně zakrytá náhradní kola.|
Zdroj: Wheelsage.org