Hispano-Suiza K6 (1934-1937): Šestiválcový luxus mnoha tváří

4/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Třímístný kabriolet Hispano-Suiza K6 z roku 1935 s karoserií Fernandez & Darrin.
    Třímístný kabriolet Hispano-Suiza K6 z roku 1935 s karoserií Fernandez & Darrin.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na podvozky Hispano-Suiza K6 dodávaly karoserie specializované karosárny. Většinou to byly dvoudveřové kabriolety.
    Na podvozky Hispano-Suiza K6 dodávaly karoserie specializované karosárny. Většinou to byly dvoudveřové kabriolety.| Zdroj: fiskens.com
  • Pro miliardáře Rotschilda byly v roce 1934 postaveny dva kusy čtyřdveřového vozu K6 Sedanca Coupé s karoserií Fernandez et Darrin.
    Pro miliardáře Rotschilda byly v roce 1934 postaveny dva kusy čtyřdveřového vozu K6 Sedanca Coupé s karoserií Fernandez et Darrin.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Elegantní kabriolet K6 postavila v roce 1935 karosárna Brandone.
    Elegantní kabriolet K6 postavila v roce 1935 karosárna Brandone.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Svislá chromovaná maska chladiče s výrazným mřížováním byla poněkud skryta za velkými světlomety.
    Svislá chromovaná maska chladiče s výrazným mřížováním byla poněkud skryta za velkými světlomety.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ve splývavé zádi byl umístěn zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru.
    Ve splývavé zádi byl umístěn zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Bez posilovače řízení musel mít věnec volantu velký průměr.
    Bez posilovače řízení musel mít věnec volantu velký průměr.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzadu měl kabriolet K6 poměrně velký kufr a na předních blatnících částečně zakrytá náhradní kola.
    Vzadu měl kabriolet K6 poměrně velký kufr a na předních blatnících částečně zakrytá náhradní kola.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Respekt budící kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur & Marchand.
    Respekt budící kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur & Marchand.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur et Marchand, ročník 1935.
    Kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur et Marchand, ročník 1935.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní kola modelu Hispano-Suiza K6 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 5,2 litru.
    Zadní kola modelu Hispano-Suiza K6 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 5,2 litru.| Zdroj: wallpaperup.com
  • Čtyřdveřová limuzína Hispano-Suiza K6 Sedanca de Ville s karoserií Franay.
    Čtyřdveřová limuzína Hispano-Suiza K6 Sedanca de Ville s karoserií Franay.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Luxusní klubovková zadní sedadla limuzíny K6 s karoserií Franay.
    Luxusní klubovková zadní sedadla limuzíny K6 s karoserií Franay.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Vanvooren.
    Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Vanvooren.| Zdroj: Wikipedia
  • Čtyřdveřový sedan Hispano-Suiza K6 Berline se stupňovitou zádí a rozvorem náprav 3 720 mm.
    Čtyřdveřový sedan Hispano-Suiza K6 Berline se stupňovitou zádí a rozvorem náprav 3 720 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sedan Hispano-Suiza K6 Berline měl všechny dveře otevírané po směru jízdy.
    Sedan Hispano-Suiza K6 Berline měl všechny dveře otevírané po směru jízdy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V interiéru měl K6 Vanvooren kožená sedadla, dlouhou řadicí páku na podlaze a přístroje soustředěné ve středu palubní desky.
    V interiéru měl K6 Vanvooren kožená sedadla, dlouhou řadicí páku na podlaze a přístroje soustředěné ve středu palubní desky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vozy Hispano-Suiza měly na zátce chladiče sošku letícího čápa se svěšenými křídly.
    Vozy Hispano-Suiza měly na zátce chladiče sošku letícího čápa se svěšenými křídly.| Zdroj: classic.com
Třímístný kabriolet Hispano-Suiza K6 z roku 1935 s karoserií Fernandez & Darrin.
Na podvozky Hispano-Suiza K6 dodávaly karoserie specializované karosárny. Většinou to byly dvoudveřové kabriolety.
Pro miliardáře Rotschilda byly v roce 1934 postaveny dva kusy čtyřdveřového vozu K6 Sedanca Coupé s karoserií Fernandez et Darrin.
Elegantní kabriolet K6 postavila v roce 1935 karosárna Brandone.
Svislá chromovaná maska chladiče s výrazným mřížováním byla poněkud skryta za velkými světlomety.
Ve splývavé zádi byl umístěn zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru.
Bez posilovače řízení musel mít věnec volantu velký průměr.
Vzadu měl kabriolet K6 poměrně velký kufr a na předních blatnících částečně zakrytá náhradní kola.
Respekt budící kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur & Marchand.
Kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur et Marchand, ročník 1935.
Zadní kola modelu Hispano-Suiza K6 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 5,2 litru.
Čtyřdveřová limuzína Hispano-Suiza K6 Sedanca de Ville s karoserií Franay.
Luxusní klubovková zadní sedadla limuzíny K6 s karoserií Franay.
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Vanvooren.
Čtyřdveřový sedan Hispano-Suiza K6 Berline se stupňovitou zádí a rozvorem náprav 3 720 mm.
Sedan Hispano-Suiza K6 Berline měl všechny dveře otevírané po směru jízdy.
V interiéru měl K6 Vanvooren kožená sedadla, dlouhou řadicí páku na podlaze a přístroje soustředěné ve středu palubní desky.
Vozy Hispano-Suiza měly na zátce chladiče sošku letícího čápa se svěšenými křídly.