Historie Hondy: Od oprav bicyklů a falešných razítek po jednu z nejslavnějších automobilek světa

118/187
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • První generace Hondy Civic 1200 se představila veřejnosti v červenci 1972 ve dvoudveřovém provedení.
    První generace Hondy Civic 1200 se představila veřejnosti v červenci 1972 ve dvoudveřovém provedení.| Zdroj: Honda
  • Dvoudveřová Honda Civic Automatic v nejvyšší výbavě Hi-Deluxe.
    Dvoudveřová Honda Civic Automatic v nejvyšší výbavě Hi-Deluxe.| Zdroj: Honda
  • Třídveřový hatchback Honda Civic s typickými větracími otvory po stranách kapoty a směrovými blikači pod nárazníkem.
    Třídveřový hatchback Honda Civic s typickými větracími otvory po stranách kapoty a směrovými blikači pod nárazníkem.| Zdroj: Honda
  • Přehledná palubní deska měla před volantem rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palivoměr a teploměr a pod nimi rádio.
    Přehledná palubní deska měla před volantem rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palivoměr a teploměr a pod nimi rádio.| Zdroj: Honda
  • Čtyřdveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od roku 1973 s motorem série ED. Čtyřválec s objemem 1 488 cm3 měl výkon 65 koní.
    Čtyřdveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od roku 1973 s motorem série ED. Čtyřválec s objemem 1 488 cm3 měl výkon 65 koní.| Zdroj: Honda
  • Sedan Honda Civic s motorem CVCC v nejvyšší výbavě s pneumatikami s bílými pruhy na bocích.
    Sedan Honda Civic s motorem CVCC v nejvyšší výbavě s pneumatikami s bílými pruhy na bocích.| Zdroj: Honda
  • Civic měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami se soustřednými tlumiči.
    Civic měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami se soustřednými tlumiči.| Zdroj: Honda
  • Poslední verzí Hondy Civic první generace bylo pětidveřové kombi Van, nabízené ve verzích Standard, Custom, DeLuxe, Automatic Custom a Automatic DeLuxe.
    Poslední verzí Hondy Civic první generace bylo pětidveřové kombi Van, nabízené ve verzích Standard, Custom, DeLuxe, Automatic Custom a Automatic DeLuxe.| Zdroj: Honda
  • Třídveřová Honda Civic z roku 1975 s motorem CVCC 1300 (SB2). Vůz měl pozměněnou masku chladiče a plastové zakončení nárazníků.
    Třídveřová Honda Civic z roku 1975 s motorem CVCC 1300 (SB2). Vůz měl pozměněnou masku chladiče a plastové zakončení nárazníků.| Zdroj: Honda
  • Nevýhodou třídveřového provedení byla vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru. Parkovací a couvací světla byla v nárazníku.
    Nevýhodou třídveřového provedení byla vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru. Parkovací a couvací světla byla v nárazníku.| Zdroj: Honda
  • Třídveřová Honda Civic 1200 z roku 1975 s výbavou Hi-Deluxe a motorem CVCC.
    Třídveřová Honda Civic 1200 z roku 1975 s výbavou Hi-Deluxe a motorem CVCC.| Zdroj: Honda
  • Čtyřdveřový sedan měl, stejně jako dvoudveřový model, víko kufru pod zadním oknem otevírané nahoru.
    Čtyřdveřový sedan měl, stejně jako dvoudveřový model, víko kufru pod zadním oknem otevírané nahoru.| Zdroj: Honda
  • Civic měl vnější zpětná zrcátka umístěná hodně vpředu na blatnících.
    Civic měl vnější zpětná zrcátka umístěná hodně vpředu na blatnících.| Zdroj: Honda
  • Pětidveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od ledna 1974 do července 1978. V roce 1975 jich Honda vyrobila necelých 78 tisíc, o rok později jen 47 600.
    Pětidveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od ledna 1974 do července 1978. V roce 1975 jich Honda vyrobila necelých 78 tisíc, o rok později jen 47 600.| Zdroj: Honda
  • Pětidveřový hatchback měl nahoru otvírané zadní dveře, ale na rozdíl od třídveřového hatchbacku měl výrazně nižší nakládací hranu, což usnadňovalo manipulaci se zavazadly.
    Pětidveřový hatchback měl nahoru otvírané zadní dveře, ale na rozdíl od třídveřového hatchbacku měl výrazně nižší nakládací hranu, což usnadňovalo manipulaci se zavazadly.| Zdroj: Honda
  • Vpředu měla Honda Civic dělená sedadla, vzadu lavici. Všechna sedadla měla bezpečnostní pásy.
    Vpředu měla Honda Civic dělená sedadla, vzadu lavici. Všechna sedadla měla bezpečnostní pásy.| Zdroj: Honda
  • Za příplatek si bylo možné pořídit dřevěný sportovní dvouramenný volant.
    Za příplatek si bylo možné pořídit dřevěný sportovní dvouramenný volant.| Zdroj: Honda
  • Třídveřová Honda Civic 1300 GL z roku 1978.
    Třídveřová Honda Civic 1300 GL z roku 1978.| Zdroj: Honda
  • V tomto provedení se loučila první generace Hondy Civic. Druhá generace Hondy Civic se vyráběla v letech 1979 až 1983 a byla o něco větší a silnější.
    V tomto provedení se loučila první generace Hondy Civic. Druhá generace Hondy Civic se vyráběla v letech 1979 až 1983 a byla o něco větší a silnější.| Zdroj: Honda
  • Motor CVCC debutoval v prosinci 1973. Měl hlavu válců s rozvodem OHC a účinnějším spalováním paliva. Motor CVCC nevyžadoval katalyzátor ani bezolovnaté palivo, a přitom splňoval americké emisní standardy.
    Motor CVCC debutoval v prosinci 1973. Měl hlavu válců s rozvodem OHC a účinnějším spalováním paliva. Motor CVCC nevyžadoval katalyzátor ani bezolovnaté palivo, a přitom splňoval americké emisní standardy.| Zdroj: Honda
  • Luxusní čtyřdveřové sedany Honda Legend se v Japonsku nabízely ve třech provedeních: V6Xi s 2,5litrovým motorem, V6Gi (na obrázku) s dvoulitrovým motorem a levnější provedení V6Zi.
    Luxusní čtyřdveřové sedany Honda Legend se v Japonsku nabízely ve třech provedeních: V6Xi s 2,5litrovým motorem, V6Gi (na obrázku) s dvoulitrovým motorem a levnější provedení V6Zi.| Zdroj: Honda
  • Elegantní Legend V6Xi se stupňovitou zádí, velkými okny a nízkou přídí měl vpředu dvojité obdélníkové světlomety spojené s předními směrovkami.
    Elegantní Legend V6Xi se stupňovitou zádí, velkými okny a nízkou přídí měl vpředu dvojité obdélníkové světlomety spojené s předními směrovkami.| Zdroj: Honda
  • Masivní nárazníky vyhovující americkým předpisům měly v horní části černé plastové pásy, které pokračovaly i na bocích vozu.
    Masivní nárazníky vyhovující americkým předpisům měly v horní části černé plastové pásy, které pokračovaly i na bocích vozu.| Zdroj: Honda
  • Britská část projektu XX nesla název Rover řady 800. Od roku 1986 se Rovery 800 vyráběly v Cowley.
    Britská část projektu XX nesla název Rover řady 800. Od roku 1986 se Rovery 800 vyráběly v Cowley.| Zdroj: Rover
  • Rovery 800 se prodávaly v podobě čtyřdveřového sedanu a fastbacku a dvoudveřového kupé. Proti Legendu měly o něco ostřejší rysy.
    Rovery 800 se prodávaly v podobě čtyřdveřového sedanu a fastbacku a dvoudveřového kupé. Proti Legendu měly o něco ostřejší rysy.| Zdroj: Rover
  • Honda Legend se prodávala na Severoamerickém trhu (USA a Kanada) pod názvem Acura Legend.
    Honda Legend se prodávala na Severoamerickém trhu (USA a Kanada) pod názvem Acura Legend.| Zdroj: Autonews
  • Acura Legend se začala prodávat jako model 1986 a nijak zásadně se nelišila od vozů Honda Legend V6Xi.
    Acura Legend se začala prodávat jako model 1986 a nijak zásadně se nelišila od vozů Honda Legend V6Xi.| Zdroj: Hondanews
  • Dvoudveřová Honda Legend Coupe byla uvedena na trh začátkem února 1987 s motorem V6 o objemu 2,7 litru.
    Dvoudveřová Honda Legend Coupe byla uvedena na trh začátkem února 1987 s motorem V6 o objemu 2,7 litru.| Zdroj: Honda
  • Kupé se od sedanu lišilo tenkými sloupky B a C, střechou hardtop bez středových sloupků a více skloněným zadním oknem.
    Kupé se od sedanu lišilo tenkými sloupky B a C, střechou hardtop bez středových sloupků a více skloněným zadním oknem.| Zdroj: Honda
  • Kupé Honda Legend mělo plastové kryty prahů a dolních částí nárazníků.
    Kupé Honda Legend mělo plastové kryty prahů a dolních částí nárazníků.| Zdroj: Honda
  • Provedení Exclusive mělo dřevěnou dýhu na středovém tunelu, automatické hlavní světlomety se stěrači a samostatnou klimatizací na zadních sedadlech.
    Provedení Exclusive mělo dřevěnou dýhu na středovém tunelu, automatické hlavní světlomety se stěrači a samostatnou klimatizací na zadních sedadlech.| Zdroj: Honda
  • Luxusní kožená klubovková přední sedadla kupé měla integrované opěrky hlavy.
    Luxusní kožená klubovková přední sedadla kupé měla integrované opěrky hlavy.| Zdroj: Honda
  • Od modelového roku 1988 se v USA a Kanadě prodávalo dvoudveřové kupé Acura Legend.
    Od modelového roku 1988 se v USA a Kanadě prodávalo dvoudveřové kupé Acura Legend.| Zdroj: Acura
  • V říjnu 1988 došlo k úpravě motoru C20A V6 přidáním turbodmychadla s proměnnou geometrií lopatek. Výkon motoru stoupl na 190 k (140 kW).
    V říjnu 1988 došlo k úpravě motoru C20A V6 přidáním turbodmychadla s proměnnou geometrií lopatek. Výkon motoru stoupl na 190 k (140 kW).| Zdroj: Jspecauto
  • Kupé Acura Legend se za příplatek nabízelo se střešním oknem.
    Kupé Acura Legend se za příplatek nabízelo se střešním oknem.| Zdroj: Bring a Trailer
  • Ke střídání stráží došlo v roce 1990, kdy se na trhu objevila Honda Legend druhé generace se silnějším, podélně uloženým motorem V6 a většími rozměry karoserie.
    Ke střídání stráží došlo v roce 1990, kdy se na trhu objevila Honda Legend druhé generace se silnějším, podélně uloženým motorem V6 a většími rozměry karoserie.| Zdroj: Honda
  • Honda T360 (1963–1967)
    Honda T360 (1963–1967)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda T360 (1963–1967)
    Honda T360 (1963–1967)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda T360 (1963–1967)
    Honda T360 (1963–1967)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda T360 (1963–1967)
    Honda T360 (1963–1967)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda e Advance 17“
    Honda e Advance 17“| Zdroj: Auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda N Box
    Honda N Box| Zdroj: Honda
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
    Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.| Zdroj: acz
  • Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
    Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
    Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
    honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo| Zdroj: acz
  • honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
    honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo| Zdroj: acz
  • honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
    honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo| Zdroj: acz
  • honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
    honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • Honda Clarity
    Honda Clarity| Zdroj: acz
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
    Honda CR-V (RD1) (1995–1998)| Zdroj: Honda
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda N600 (1967–1972)
    Honda N600 (1967–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda 1300 (1969–1972)
    Honda 1300 (1969–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda 1300 (1969–1972)
    Honda 1300 (1969–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda 1300 (1969–1972)
    Honda 1300 (1969–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda 1300 (1969–1972)
    Honda 1300 (1969–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Coupe GTL (1971–1972)
    Honda Coupe GTL (1971–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Coupe GTL (1971–1972)
    Honda Coupe GTL (1971–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Coupe GTL (1971–1972)
    Honda Coupe GTL (1971–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Coupe GTL (1971–1972)
    Honda Coupe GTL (1971–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Coupe GTL (1971–1972)
    Honda Coupe GTL (1971–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Coupe GTL (1971–1972)
    Honda Coupe GTL (1971–1972)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
    Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
    Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
    Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
    Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
    Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda Accord Hybrid
    Honda Accord Hybrid| Zdroj: acz
  • Honda Accord Hybrid
    Honda Accord Hybrid| Zdroj: acz
  • Honda Accord Hybrid
    Honda Accord Hybrid| Zdroj: acz
  • Honda Accord Hybrid
    Honda Accord Hybrid| Zdroj: acz
  • Honda Accord Hybrid
    Honda Accord Hybrid| Zdroj: acz
  • Honda L700 (1965–1966)
    Honda L700 (1965–1966)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda S500 (1963–1964)
    Honda S500 (1963–1964)| Zdroj: Honda
  • Honda S500 (1963–1964)
    Honda S500 (1963–1964)| Zdroj: Honda
  • Honda S500 (1963–1964)
    Honda S500 (1963–1964)| Zdroj: Honda
  • Honda S500 (1963–1964)
    Honda S500 (1963–1964)| Zdroj: Honda
  • Honda S500 (1963–1964)
    Honda S500 (1963–1964)| Zdroj: Honda
  • Honda S500 (1963–1964)
    Honda S500 (1963–1964)| Zdroj: Honda
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda S2000
    Honda S2000| Zdroj: acz
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA271 (1964)
    Honda RA271 (1964)| Zdroj: WheelsAge.org
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
  • Honda RA108 (2008)
    Honda RA108 (2008)| Zdroj: Honda
Ilustrační foto
První generace Hondy Civic 1200 se představila veřejnosti v červenci 1972 ve dvoudveřovém provedení.
Dvoudveřová Honda Civic Automatic v nejvyšší výbavě Hi-Deluxe.
Třídveřový hatchback Honda Civic s typickými větracími otvory po stranách kapoty a směrovými blikači pod nárazníkem.
Přehledná palubní deska měla před volantem rychloměr a otáčkoměr a uprostřed palivoměr a teploměr a pod nimi rádio.
Čtyřdveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od roku 1973 s motorem série ED. Čtyřválec s objemem 1 488 cm3 měl výkon 65 koní.
Sedan Honda Civic s motorem CVCC v nejvyšší výbavě s pneumatikami s bílými pruhy na bocích.
Civic měl nezávislé zavěšení všech kol a pérování vinutými pružinami se soustřednými tlumiči.
Poslední verzí Hondy Civic první generace bylo pětidveřové kombi Van, nabízené ve verzích Standard, Custom, DeLuxe, Automatic Custom a Automatic DeLuxe.
Třídveřová Honda Civic z roku 1975 s motorem CVCC 1300 (SB2). Vůz měl pozměněnou masku chladiče a plastové zakončení nárazníků.
Nevýhodou třídveřového provedení byla vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru. Parkovací a couvací světla byla v nárazníku.
Třídveřová Honda Civic 1200 z roku 1975 s výbavou Hi-Deluxe a motorem CVCC.
Čtyřdveřový sedan měl, stejně jako dvoudveřový model, víko kufru pod zadním oknem otevírané nahoru.
Civic měl vnější zpětná zrcátka umístěná hodně vpředu na blatnících.
Pětidveřová Honda Civic 1500 se vyráběla od ledna 1974 do července 1978. V roce 1975 jich Honda vyrobila necelých 78 tisíc, o rok později jen 47 600.
Pětidveřový hatchback měl nahoru otvírané zadní dveře, ale na rozdíl od třídveřového hatchbacku měl výrazně nižší nakládací hranu, což usnadňovalo manipulaci se zavazadly.
Vpředu měla Honda Civic dělená sedadla, vzadu lavici. Všechna sedadla měla bezpečnostní pásy.
Za příplatek si bylo možné pořídit dřevěný sportovní dvouramenný volant.
Třídveřová Honda Civic 1300 GL z roku 1978.
V tomto provedení se loučila první generace Hondy Civic. Druhá generace Hondy Civic se vyráběla v letech 1979 až 1983 a byla o něco větší a silnější.
Motor CVCC debutoval v prosinci 1973. Měl hlavu válců s rozvodem OHC a účinnějším spalováním paliva. Motor CVCC nevyžadoval katalyzátor ani bezolovnaté palivo, a přitom splňoval americké emisní standardy.
Luxusní čtyřdveřové sedany Honda Legend se v Japonsku nabízely ve třech provedeních: V6Xi s 2,5litrovým motorem, V6Gi (na obrázku) s dvoulitrovým motorem a levnější provedení V6Zi.
Elegantní Legend V6Xi se stupňovitou zádí, velkými okny a nízkou přídí měl vpředu dvojité obdélníkové světlomety spojené s předními směrovkami.
Masivní nárazníky vyhovující americkým předpisům měly v horní části černé plastové pásy, které pokračovaly i na bocích vozu.
Britská část projektu XX nesla název Rover řady 800. Od roku 1986 se Rovery 800 vyráběly v Cowley.
Rovery 800 se prodávaly v podobě čtyřdveřového sedanu a fastbacku a dvoudveřového kupé. Proti Legendu měly o něco ostřejší rysy.
Honda Legend se prodávala na Severoamerickém trhu (USA a Kanada) pod názvem Acura Legend.
Acura Legend se začala prodávat jako model 1986 a nijak zásadně se nelišila od vozů Honda Legend V6Xi.
Dvoudveřová Honda Legend Coupe byla uvedena na trh začátkem února 1987 s motorem V6 o objemu 2,7 litru.
Kupé se od sedanu lišilo tenkými sloupky B a C, střechou hardtop bez středových sloupků a více skloněným zadním oknem.
Kupé Honda Legend mělo plastové kryty prahů a dolních částí nárazníků.
Provedení Exclusive mělo dřevěnou dýhu na středovém tunelu, automatické hlavní světlomety se stěrači a samostatnou klimatizací na zadních sedadlech.
Luxusní kožená klubovková přední sedadla kupé měla integrované opěrky hlavy.
Od modelového roku 1988 se v USA a Kanadě prodávalo dvoudveřové kupé Acura Legend.
V říjnu 1988 došlo k úpravě motoru C20A V6 přidáním turbodmychadla s proměnnou geometrií lopatek. Výkon motoru stoupl na 190 k (140 kW).
Kupé Acura Legend se za příplatek nabízelo se střešním oknem.
Ke střídání stráží došlo v roce 1990, kdy se na trhu objevila Honda Legend druhé generace se silnějším, podélně uloženým motorem V6 a většími rozměry karoserie.
Honda T360 (1963–1967)
Honda T360 (1963–1967)
Honda T360 (1963–1967)
Honda T360 (1963–1967)
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda e Advance 17“
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda N Box
Honda NSX
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda Clarity
Honda Clarity
Honda Clarity
Honda Clarity
honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
honda jizdnidojmy novemodely video vodikovaauta redakcnivideo
Honda Clarity
Honda Clarity
Honda Clarity
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda CR-V (RD1) (1995–1998)
Honda N600 (1967–1972)
Honda N600 (1967–1972)
Honda N600 (1967–1972)
Honda N600 (1967–1972)
Honda N600 (1967–1972)
Honda N600 (1967–1972)
Honda N600 (1967–1972)
Honda 1300 (1969–1972)
Honda 1300 (1969–1972)
Honda 1300 (1969–1972)
Honda 1300 (1969–1972)
Honda Coupe GTL (1971–1972)
Honda Coupe GTL (1971–1972)
Honda Coupe GTL (1971–1972)
Honda Coupe GTL (1971–1972)
Honda Coupe GTL (1971–1972)
Honda Coupe GTL (1971–1972)
Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
Honda Accord Saloon EX-L (SJ) (1977–1978)
Honda Accord Hybrid
Honda Accord Hybrid
Honda Accord Hybrid
Honda Accord Hybrid
Honda Accord Hybrid
Honda L700 (1965–1966)
Honda S500 (1963–1964)
Honda S500 (1963–1964)
Honda S500 (1963–1964)
Honda S500 (1963–1964)
Honda S500 (1963–1964)
Honda S500 (1963–1964)
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda S2000
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA271 (1964)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)
Honda RA108 (2008)