Historie Škody Fabia: Mohlo to být vajíčko, rozpaky a kořeny

126/172
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Prvotina Brazilce Pirese byla velmi oblá. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do fi nální podoby.
    Prvotina Brazilce Pirese byla velmi oblá. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do fi nální podoby.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Také Belgičan Luc Donckerwolk, později designér třeba supersportů Lamborghini Murciélago a Gallardo, si fabii představoval hodně zakulaceně. Na přídi jeho návrhu můžeme pozorovat rysy Audi A2 z roku 2000, jehož je také autorem.
    Také Belgičan Luc Donckerwolk, později designér třeba supersportů Lamborghini Murciélago a Gallardo, si fabii představoval hodně zakulaceně. Na přídi jeho návrhu můžeme pozorovat rysy Audi A2 z roku 2000, jehož je také autorem.| Zdroj: Škoda
  • Do třetice bublina. Václav Capouch viděl fabii v rané fázi jako jednoprostorové vajíčko.
    Do třetice bublina. Václav Capouch viděl fabii v rané fázi jako jednoprostorové vajíčko.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (1999)
    Škoda Fabia (1999)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia RS (2003)
    Škoda Fabia RS (2003)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia RS (2003)
    Škoda Fabia RS (2003)| Zdroj: Škoda
  • Škoda plánovala soutěžit s fabií v rallyeovém šampionátu WRC, což mimo jiné obnášelo vyrábět homologační sériový model dlouhý čtyři metry. I proto vznikla v roce 2003 sportovně střižená Fabia RS 1.9 TDI/96 kW, jejíž nárazníky musel designér Daniel Petr protáhnout. Stál také za verzemi sedan a kombi, navrhl i nikdy nerealizované kupé a roadster.
    Škoda plánovala soutěžit s fabií v rallyeovém šampionátu WRC, což mimo jiné obnášelo vyrábět homologační sériový model dlouhý čtyři metry. I proto vznikla v roce 2003 sportovně střižená Fabia RS 1.9 TDI/96 kW, jejíž nárazníky musel designér Daniel Petr protáhnout. Stál také za verzemi sedan a kombi, navrhl i nikdy nerealizované kupé a roadster.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia RS (2003)
    Škoda Fabia RS (2003)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia RS (2003)
    Škoda Fabia RS (2003)| Zdroj: Škoda
  • Rovněž interiér stavěl na hladkých plochách a hranách. V jednoduchosti je síla, dodnes vypadá dobře.
    Rovněž interiér stavěl na hladkých plochách a hranách. V jednoduchosti je síla, dodnes vypadá dobře.| Zdroj: Škoda
  • Zmodernizovaná verze se představila v srpnu 2004.
    Zmodernizovaná verze se představila v srpnu 2004.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (2004)
    Škoda Fabia (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (2004)
    Škoda Fabia (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (2004)
    Škoda Fabia (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia (2004)
    Škoda Fabia (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi (2004)
    Škoda Fabia Combi (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi (2004)
    Škoda Fabia Combi (2004)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi (2004)
    Škoda Fabia Combi (2004)| Zdroj: Škoda
  • Interiér vypadal hodnotně, byl však úzký a ve srovnání s minulou generací působil kvůli své robustnosti těsněji
    Interiér vypadal hodnotně, byl však úzký a ve srovnání s minulou generací působil kvůli své robustnosti těsněji| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Rok před modernizací se představila oplastovaná zvýšená Fabia Combi Scout. S faceliftem přibyla do nabídky „teréňáčku“ i karoserie hatchback – dnes unikát.
    Rok před modernizací se představila oplastovaná zvýšená Fabia Combi Scout. S faceliftem přibyla do nabídky „teréňáčku“ i karoserie hatchback – dnes unikát.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Facelift z roku 2010 se pokusil změnou tvaru masky a světel zamaskovat kritizované disproporce. Atmosférické motory 1,4 a 1,6 litru byly nahrazeny přeplňovanými 1.2 TSI, velký diesel 1.9 TDI vystřídala menší šestnáctistovka. Do standardní výbavy přibylo ESP a jízdu v noci zpříjemnily projektorové světlomety.
    Facelift z roku 2010 se pokusil změnou tvaru masky a světel zamaskovat kritizované disproporce. Atmosférické motory 1,4 a 1,6 litru byly nahrazeny přeplňovanými 1.2 TSI, velký diesel 1.9 TDI vystřídala menší šestnáctistovka. Do standardní výbavy přibylo ESP a jízdu v noci zpříjemnily projektorové světlomety.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Sportovně stylizované RS se prodávalo až po faceliftu, rovněž v obou délkách. O pohon se staral benzinový turbomotor 1.4 TSI/132 kW spojený výhradně s automatem.
    Sportovně stylizované RS se prodávalo až po faceliftu, rovněž v obou délkách. O pohon se staral benzinový turbomotor 1.4 TSI/132 kW spojený výhradně s automatem.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Scout
    Škoda Fabia Combi Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scout
    Škoda Fabia Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scout
    Škoda Fabia Scout| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scout
    Škoda Fabia Scout| Zdroj: acz
  • Fabia Combi RS
    Fabia Combi RS| Zdroj: acz
  • Fabia Combi RS
    Fabia Combi RS| Zdroj: acz
  • Fabia Scout
    Fabia Scout| Zdroj: acz
  • Účelný design interiéru má i po letech co nabídnout, výhradně tvrdé materiály už ale vedle moderních konkurentů působí lacině
    Účelný design interiéru má i po letech co nabídnout, výhradně tvrdé materiály už ale vedle moderních konkurentů působí lacině| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Jako jedno z mála malých aut na trhu si fabia zachovává karoserii kombi, která se bude vyrábět až do roku 2023, než dorazí nástupce. V oplastované verzi už si neříká Scout, ale Scoutline.
    Jako jedno z mála malých aut na trhu si fabia zachovává karoserii kombi, která se bude vyrábět až do roku 2023, než dorazí nástupce. V oplastované verzi už si neříká Scout, ale Scoutline.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Scoutline
    Škoda Fabia Scoutline| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Malou náplastí za zrušenou verzi RS byla v roce 2018 limitovaná edice Fabia R5 se čtyřválcem 1.4 TSI/92 kW a automatem DSG – pro Česko bylo určeno 300 kusů.
    Malou náplastí za zrušenou verzi RS byla v roce 2018 limitovaná edice Fabia R5 se čtyřválcem 1.4 TSI/92 kW a automatem DSG – pro Česko bylo určeno 300 kusů.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Edition R5
    Škoda Fabia Edition R5| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Monte Carlo
    Škoda Fabia Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Monte Carlo
    Škoda Fabia Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Roli verze RS převzala designově vyšperkovaná výbava Monte Carlo.
    Roli verze RS převzala designově vyšperkovaná výbava Monte Carlo.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Monte Carlo
    Škoda Fabia Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Monte Carlo
    Škoda Fabia Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • V létě 2018 prodělala fabia modernizaci, která přinesla čistší vzhled, ostřejší rysy masky a světlomety LED. Přeplňované motory 1.0 TSI dostaly fi ltr pevných částic.
    V létě 2018 prodělala fabia modernizaci, která přinesla čistší vzhled, ostřejší rysy masky a světlomety LED. Přeplňované motory 1.0 TSI dostaly fi ltr pevných částic.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi Monte Carlo
    Škoda Fabia Combi Monte Carlo| Zdroj: acz
Ilustrační foto
Prvotina Brazilce Pirese byla velmi oblá. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do fi nální podoby.
Škoda Fabia
Také Belgičan Luc Donckerwolk, později designér třeba supersportů Lamborghini Murciélago a Gallardo, si fabii představoval hodně zakulaceně. Na přídi jeho návrhu můžeme pozorovat rysy Audi A2 z roku 2000, jehož je také autorem.
Do třetice bublina. Václav Capouch viděl fabii v rané fázi jako jednoprostorové vajíčko.
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia (1999)
Škoda Fabia RS (2003)
Škoda Fabia RS (2003)
Škoda plánovala soutěžit s fabií v rallyeovém šampionátu WRC, což mimo jiné obnášelo vyrábět homologační sériový model dlouhý čtyři metry. I proto vznikla v roce 2003 sportovně střižená Fabia RS 1.9 TDI/96 kW, jejíž nárazníky musel designér Daniel Petr protáhnout. Stál také za verzemi sedan a kombi, navrhl i nikdy nerealizované kupé a roadster.
Škoda Fabia RS (2003)
Škoda Fabia RS (2003)
Rovněž interiér stavěl na hladkých plochách a hranách. V jednoduchosti je síla, dodnes vypadá dobře.
Zmodernizovaná verze se představila v srpnu 2004.
Škoda Fabia (2004)
Škoda Fabia (2004)
Škoda Fabia (2004)
Škoda Fabia (2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Interiér vypadal hodnotně, byl však úzký a ve srovnání s minulou generací působil kvůli své robustnosti těsněji
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Rok před modernizací se představila oplastovaná zvýšená Fabia Combi Scout. S faceliftem přibyla do nabídky „teréňáčku“ i karoserie hatchback – dnes unikát.
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Facelift z roku 2010 se pokusil změnou tvaru masky a světel zamaskovat kritizované disproporce. Atmosférické motory 1,4 a 1,6 litru byly nahrazeny přeplňovanými 1.2 TSI, velký diesel 1.9 TDI vystřídala menší šestnáctistovka. Do standardní výbavy přibylo ESP a jízdu v noci zpříjemnily projektorové světlomety.
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Sportovně stylizované RS se prodávalo až po faceliftu, rovněž v obou délkách. O pohon se staral benzinový turbomotor 1.4 TSI/132 kW spojený výhradně s automatem.
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia Combi Scout
Škoda Fabia Scout
Škoda Fabia Scout
Škoda Fabia Scout
Fabia Combi RS
Fabia Combi RS
Fabia Scout
Účelný design interiéru má i po letech co nabídnout, výhradně tvrdé materiály už ale vedle moderních konkurentů působí lacině
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia Scoutline
Škoda Fabia Scoutline
Škoda Fabia Scoutline
Škoda Fabia Scoutline
Jako jedno z mála malých aut na trhu si fabia zachovává karoserii kombi, která se bude vyrábět až do roku 2023, než dorazí nástupce. V oplastované verzi už si neříká Scout, ale Scoutline.
Škoda Fabia Scoutline
Škoda Fabia Scoutline
Škoda Fabia Scoutline
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Malou náplastí za zrušenou verzi RS byla v roce 2018 limitovaná edice Fabia R5 se čtyřválcem 1.4 TSI/92 kW a automatem DSG – pro Česko bylo určeno 300 kusů.
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Edition R5
Škoda Fabia Monte Carlo
Škoda Fabia Monte Carlo
Roli verze RS převzala designově vyšperkovaná výbava Monte Carlo.
Škoda Fabia Monte Carlo
Škoda Fabia Monte Carlo
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
V létě 2018 prodělala fabia modernizaci, která přinesla čistší vzhled, ostřejší rysy masky a světlomety LED. Přeplňované motory 1.0 TSI dostaly fi ltr pevných částic.
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo
Škoda Fabia Combi Monte Carlo