Prvotina Brazilce Pirese byla velmi oblá. Jeho vize v interní soutěži Škodovky zvítězila a následně byla designérským týmem rozpracována do fi nální podoby.|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Také Belgičan Luc Donckerwolk, později designér třeba supersportů Lamborghini Murciélago a Gallardo, si fabii představoval hodně zakulaceně. Na přídi jeho návrhu můžeme pozorovat rysy Audi A2 z roku 2000, jehož je také autorem.|
Zdroj: Škoda
Do třetice bublina. Václav Capouch viděl fabii v rané fázi jako jednoprostorové vajíčko.|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (1999)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia RS (2003)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia RS (2003)|
Zdroj: Škoda
Škoda plánovala soutěžit s fabií v rallyeovém šampionátu WRC, což mimo jiné obnášelo vyrábět homologační sériový model dlouhý čtyři metry. I proto vznikla v roce 2003 sportovně střižená Fabia RS 1.9 TDI/96 kW, jejíž nárazníky musel designér Daniel Petr protáhnout. Stál také za verzemi sedan a kombi, navrhl i nikdy nerealizované kupé a roadster.|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia RS (2003)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia RS (2003)|
Zdroj: Škoda
Rovněž interiér stavěl na hladkých plochách a hranách. V jednoduchosti je síla, dodnes vypadá dobře.|
Zdroj: Škoda
Zmodernizovaná verze se představila v srpnu 2004.|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Combi (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Combi (2004)|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Combi (2004)|
Zdroj: Škoda
Interiér vypadal hodnotně, byl však úzký a ve srovnání s minulou generací působil kvůli své robustnosti těsněji|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Rok před modernizací se představila oplastovaná zvýšená Fabia Combi Scout. S faceliftem přibyla do nabídky „teréňáčku“ i karoserie hatchback – dnes unikát.|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Facelift z roku 2010 se pokusil změnou tvaru masky a světel zamaskovat kritizované disproporce. Atmosférické motory 1,4 a 1,6 litru byly nahrazeny přeplňovanými 1.2 TSI, velký diesel 1.9 TDI vystřídala menší šestnáctistovka. Do standardní výbavy přibylo ESP a jízdu v noci zpříjemnily projektorové světlomety.|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Sportovně stylizované RS se prodávalo až po faceliftu, rovněž v obou délkách. O pohon se staral benzinový turbomotor 1.4 TSI/132 kW spojený výhradně s automatem.|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia RS|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Combi Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scout|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scout|
Zdroj: acz
Fabia Combi RS|
Zdroj: acz
Fabia Combi RS|
Zdroj: acz
Fabia Scout|
Zdroj: acz
Účelný design interiéru má i po letech co nabídnout, výhradně tvrdé materiály už ale vedle moderních konkurentů působí lacině|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Jako jedno z mála malých aut na trhu si fabia zachovává karoserii kombi, která se bude vyrábět až do roku 2023, než dorazí nástupce. V oplastované verzi už si neříká Scout, ale Scoutline.|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Scoutline|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Malou náplastí za zrušenou verzi RS byla v roce 2018 limitovaná edice Fabia R5 se čtyřválcem 1.4 TSI/92 kW a automatem DSG – pro Česko bylo určeno 300 kusů.|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Edition R5|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Monte Carlo|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Monte Carlo|
Zdroj: acz
Roli verze RS převzala designově vyšperkovaná výbava Monte Carlo.|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Monte Carlo|
Zdroj: acz
Škoda Fabia Monte Carlo|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
Škoda Fabia|
Zdroj: acz
V létě 2018 prodělala fabia modernizaci, která přinesla čistší vzhled, ostřejší rysy masky a světlomety LED. Přeplňované motory 1.0 TSI dostaly fi ltr pevných částic.|
Zdroj: acz