Fiat Cinquecento Sporting Abarth (1995)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Soleil (1996)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Soleil (1996)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Soleil (1996)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Soleil (1996)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Soleil (1996)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Hobby (1997)|
Zdroj: Fiat
Fiat Cinquecento Young (1997)|
Zdroj: Fiat
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Astra F|
Zdroj: acz
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F Impuls II (1991)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1992)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1992)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F Impuls III (1993)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F (1994)|
Zdroj: Opel
Opel Astra F Cabrio (1994)|
Zdroj: Opel
Pětimístný sedan nižší střední třídy SEAT Toledo dostal líbivou pětidveřovou karoserii navrženou studiem Italdesign.|
Zdroj: Seat
SEAT Toledo měl podobně jako naše Škoda Octavia karoserii typu liftback s výklopnou stupňovitou zádí.|
Zdroj: Seat
Toledo mělo rozvor náprav 2471 mm a rozměry 4321 x 1662 x 1424 mm (délka x šířka x výška).|
Zdroj: Seat
Nejvýkonnějším Toledem byl model GT 16V s šestnáctiventilovým dvoulitrem DOHC s vícebodovým vstřikováním paliva.|
Zdroj: Seat
Vybrané vyšší verze Seatu Toledo se na zádi pyšnily nízkým spoilerem.|
Zdroj: Seat
Pro letní olympijské hry, konané v roce 1992 ve španělské Barceloně vznikla elektrická verze Seatu Toledo nazvaná Eléctrico Olímpico.|
Zdroj: Seat
Od roku 1992 se Seaty Toledo prodávaly ve Velké Británii s volantem na pravé straně.|
Zdroj: Autoevolution
SEAT Toledo Podium z roku 1992 poháněl dvoulitrový čtyřválec a dosahoval rychlost 195 km/h.|
Zdroj: Seat
V roce 1995 se začalo vyrábět modernizované provedení s hladšími a zakulacenějšími nárazníky, novou přední maskou, světlomety a blikači s čirým sklem.|
Zdroj: Seat
Kruhové ručkové přístroje byly umístěné před čtyřramenným volantem a ovladače na středovém panelu.|
Zdroj: Museo Seat
Od roku 1996 používala Seaty Toledo britská policie.|
Zdroj: Wheelsage.org
SEAT Toledo TDI měl úsporný vznětový motor 1,9 litru s turbodmychadlem a přímým vstřikem paliva.|
Zdroj: Seat
Druhá generace (Typ 1M) se vyráběla v Martorellu v letech 1998 až 2004 s modernější karoserií opět od Giugiara.|
Zdroj: Seat