Hledáte levný kabriolet na léto? O tyto ojetiny je v Česku největší zájem
9
/
64
Prohlédnout znovu
Hledáte levný kabriolet na léto? O tyto ojetiny je v Česku největší zájem
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Jeden z designově nejpovedenějších kupé-kabrioletů představuje Volkswagen Eos. Pocházel z doby blahobytu, kdy se v nabídce překrýval s kabriolety Beetle a Golf VI.
|
Svět motorů
Mexický New Beetle byl na přelomu milénia holčičí záležitostí, dnes už však jde většinou o zpustošený kabriolet na dojetí. K tomuto modelu se kupodivu nehlásil ani Volkswagen při prezentaci nástupce.
|
Svět motorů
První otevřená astra se vyráběla v Itálii v karosárně Bertone a vypadá dodnes dobře. Ačkoliv se dá pořídit i za dva platy, auto ve stavu jako na snímku stává v zahraničí okolo tří set tisíc.
|
Svět motorů
Škoda Rapid kabriolet byla určena pouze pro západní země, přesto byl kdysi jeden kus prodán v Československu přes PZO Tuzex. Tehdy stál 240 000 Kčs, tedy víc než šest nových stodvacítek.
|
Svět motorů
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů
Favorit coby MTX Roadster je unikátem, větší šanci máte na koupi vyletněné felicie – dokonce i plnohodnotného čtyřmístného kabrioletu.
|
Svět motorů
MTX Roadster
|
Svět motorů
Renault 19 ze severoněmecké karosárny Karmann je atraktivní nejen s nataženou, ale i uklizenou střechou. Zadní panel připomíná závodní monopost.
|
Svět motorů
Mercedes-Benz SLK
|
Svět motorů
Před dvaceti lety módní kupé-kabriolety využívaly podstatnou část zavazadelníku jako boudu na složené střešní panely. Dnes už však na trhu žádný nový model nenajdete.
|
Svět motorů
Kvalita plátna bývá různorodá. Zatímco v novém golfu s několikavrstvou střechou pobyt v kabrioletu v zimě ani nepoznáte, strop Škody Rapid Lux od anglické společnosti LDD působí ošizeně.
|
Svět motorů
Proti hatchbackům či kupé přišly kabriolety o střešní skelet. Nahrazují je tak speciální výztuhy podvozku. Tuto dvojici najdete na obou nápravách Mercedesu SLK.
|
Svět motorů
Kupé-kabriolety s označením CC bohužel mnohdy působily prazvláštně, vzpomeňte si například na nepřirozeně nízko ukotvené vnější kliky. A třeba uzavřená karoserie Focusu CC vypadala na rozdíl od šmrncovního focusu jako obluda.
|
Svět motorů
Saab představuje volbu fajnšmekrů. Původně se kabriolet zrodil pro americký trh, kde bez originálních specialit neměla žádná evropská značka šanci. Prvotní model Flat Nose (stříbrný vlevo dole) se v roce 1986 zrodil v ověřovací sérii 379 kusů, z nichž v Evropě zůstalo pouhých 29 aut.
|
Svět motorů
Kabriolety na českém trhu ojetin
|
Svět motorů
Edice žlutých kabrioletů Mellow Yellow vznikla ve spolupráci se společností Rinspeed. Modrý výroční model Anniversary vznikl ve 400 kusech na oslavu 20. výročí prvního kabrioletu s logem Saabu.
|
Svět motorů
Takhle krásné originální střechy nebývají u udržovaných kabrioletů ani po několika desetiletích výjimkou. Důležitá je však poctivá péče o plátno.
|
Svět motorů
Volkswagen T-Roc se v kabriolet proměnil teprve před třemi lety, na trhu ojetin je proto vzácným úkazem. Odpovídají tomu i ceny od tři čtvrtě milionu výše.
|
Svět motorů
Z prémiových kabrioletů najdete v bazarech BMW předminulé řady 1 a dvě generace Audi A3. Vyobrazené patnáctileté A3 na snímku pořídíte s dieselem 1.9 TDI pod 200 000 Kč.
|
Svět motorů
Peugeot 308 CC je autem pro dobrodruhy – nejenže v případě dieselu majitele často děsí nefunkčním částicovým fi ltrem, ale opravdovou ránou je rozbité zadní sklo, při jehož prasknutí je možná lepší vyměnit celé auto.
|
Svět motorů
Peugeot 308 CC je autem pro dobrodruhy – nejenže v případě dieselu majitele často děsí nefunkčním částicovým fi ltrem, ale opravdovou ránou je rozbité zadní sklo, při jehož prasknutí je možná lepší vyměnit celé auto.
|
Svět motorů
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Kontroverzního ochranného oblouku se golf zbavil až napotřetí, a to na bázi šesté generace kompaktu. Nejmladší kusy oslavily letos v květnu sedmé narozeniny.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Před koupí kabrioletu s elektricky ovládanou střechou si zjistěte čas jejího složení. Každé zpomalení téhle operace znamená nějaký technický problém.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na rozdíl od mnoha jiných kabrioletů vycházela kompletní zadní stěna včetně svítilen vždy z běžného hatchbacku
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Brzdové destičky i kotouče jsou na obou nápravách nové – vpředu drahé Brembo, vzadu podstatně levnější Ate
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na podvozku devítiletého volkswagenu jsme nenašli zrnko koroze, u takhle rychlého auta bychom čekali drsnější stav
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Pod kapotou GTI se zalíbilo kuně, vedle ohlodané izolace její pobyt připomínaly také šlépěje na krytu motoru
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dvoulitrový čtyřválec už si říká o výměnu oleje dokonce i na displeji po každém nastartování vozu. Další přítomnosti hlodavců v motorovém prostoru zamezil minulý majitel zavěšením WC bloku.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Diagnostika si na nic podstatného nestěžovala, nahodilé výpadky elektroniky souvisely jen s delší odstávkou nevyužívaného vozu
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Rezavé úchytky krytu za pár let spadnou na výfuk a v autě bude řádit poltergeist. Jeho vymítání zajistí nové sponky.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Masivní podmotorový kryt skrývá počínající stádium
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Proti mnoha jiným kabrioletům si golf vystačí s dvojicí šikmých výztuh pouze na zadní nápravě
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid