Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
2
/
37
Prohlédnout znovu
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
|
acz
Co dodat? Dokonalá elegance, jednoduchost a přehlednost.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Pohodlný posaz a úžasně komfortní podvozek vybízejí k dlouhým pohodovým výletům
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
V dnešní době by plastové chromy jednoho CB vystačily na deset běžných motorek
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Řadový čtyřválec sice dává z objemu 1140 cm3 skromných 66 kW a 91 N.m, ale na jeho sametovém chodu si pochutnáte jako na tom nejjemnějším crème brûlée
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Vyplétaná kola se neokoukají. Brzdy odpovídají ladění hondy – jsou účinné a jemně dávkovatelné.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Další důkaz tvrzení, že v jednoduchosti je síla. Sedlo vypadá nenápadně, přitom je velmi komfortní.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid