Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
3
/
37
Prohlédnout znovu
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
|
acz
Co dodat? Dokonalá elegance, jednoduchost a přehlednost.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Pohodlný posaz a úžasně komfortní podvozek vybízejí k dlouhým pohodovým výletům
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
V dnešní době by plastové chromy jednoho CB vystačily na deset běžných motorek
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Řadový čtyřválec sice dává z objemu 1140 cm3 skromných 66 kW a 91 N.m, ale na jeho sametovém chodu si pochutnáte jako na tom nejjemnějším crème brûlée
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Vyplétaná kola se neokoukají. Brzdy odpovídají ladění hondy – jsou účinné a jemně dávkovatelné.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Další důkaz tvrzení, že v jednoduchosti je síla. Sedlo vypadá nenápadně, přitom je velmi komfortní.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy