Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce – Tady jde o princip
5
/
88
Prohlédnout znovu
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce – Tady jde o princip
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska hondy sází na horizontální linie a jednoduchost designu i obsluhy. Jsme si jisti, že to převážně konzervativní zákazníci segmentu ocení stejně tak jako kvalitní měkčené materiály.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda používá v interiéru CR-V osvědčený postup z jiných modelů značky. Nepřekvapí tedy ani displej multimédií, ani přístrojový panel, oba totiž již známe.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Poloha za volantem CR-V je dobrá, z vozu je navíc velmi dobrý výhled.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní pasažéři se budou cítit překvapivě stísněně, vertikální prostor je totiž omezený jak nízkou střechou, tak i prosklením otevírajícím se dovnitř.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní pasažéři najdou v CR-V dvojici výdechů klimatizace a dva porty USB-C. Vyhřívání zadních sedadel se aktivuje na dveřích.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vyhýbací manévr je jasnou devízou hondy, která se kužely proplete bez zaváhání a jen s jemným přibrzděním jednotlivých kol. Poté projeví lehkou přetáčivost.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870 P 235/60 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr nabídne 579 litrů, lze ho lehce zvětšit či zmenšit změnou sklonu zadních sedadel.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
V zavazadelníku hondy najdeme dvojitou podlahu a nadprůměrných 105 centimetrů do šířky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Srdcem hondy je dvoulitrový atmosférický čtyřválec s hodnotami 109 kW a 189 Nm, produkující energii pro elektromotor se 135 kW a 335 Nm. Pohon všech kol zabezpečuje mechanické spojení, tedy hřídel.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda jezdí výhradně na osmnáctkách s profi lem 235/60. Jiná kola by zhoršovala emise CO2.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
CR-V překvapí dvojicí kamer na pravém zpětném zrcátku. Jedna redukuje mrtvý úhel, druhá pomáhá 360° vidění.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kvalita zobrazování je na lepší úrovni, moc toho neumí ani CR-V, ani x-trail.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan interiérem x-trailu drze vstupuje do prémiového pole, skvělé je jak zpracování, tak použité materiály. Vše je měkké a příjemné na dotyk, palubní deska potěší i tvarem a ergonomií.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan spoléhá na dvojici displejů, oba s totožnou úhlopříčkou 12,3“.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan nabízí podobně dobrou polohu za volantem, výraznou převahu ale získává v prostornosti pro zadní pasažéry.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kabina je velmi vzdušná a strop vozu nikoho neomezuje.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan soustředil do loketní opěrky jak výdechy ventilace, tak porty USB (1x USB-A a 1x USB-C) a ovládání výhřevu sedadel. Má i třetí zónu klimatizace.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jízda mezi kužely je v případě nissanu poněkud méně elegantní. Drasticky přibrzdí všemi koly a již v prvním oblouku je po krizovce. Bezpečné, ale výrazně pomalejší.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R19
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník nissanu je ještě o čtyři centimetry širší než ten v hondě, objem je podobný (-4 l).
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan má nepatrně vyšší nakládací hranu a velmi mělkou dvojitou podlahu, umí ale šoupat sedadly i vzadu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan spoléhá na síly 1,5litrového přeplňovaného tříválce s proměnným zdvihem. Ten vyrábí elektřinu pro dva elektromotory, každý s výkonem 157 kW, kde přední má 330 Nm a zadní 195 Nm.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pro X-Trail e-Power e-4orce je základem totožný profi l 235/60 R18, testovaný kus měl devatenáctky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
X-trail má pod zpětným zrcadlem jen jednu kameru, pomáhající skládat obraz 360° vidění kolem vozu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava