Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce – Tady jde o princip

75/88
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska hondy sází na horizontální linie a jednoduchost designu i obsluhy. Jsme si jisti, že to převážně konzervativní zákazníci segmentu ocení stejně tak jako kvalitní měkčené materiály.
    Palubní deska hondy sází na horizontální linie a jednoduchost designu i obsluhy. Jsme si jisti, že to převážně konzervativní zákazníci segmentu ocení stejně tak jako kvalitní měkčené materiály.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda používá v interiéru CR-V osvědčený postup z jiných modelů značky. Nepřekvapí tedy ani displej multimédií, ani přístrojový panel, oba totiž již známe.
    Honda používá v interiéru CR-V osvědčený postup z jiných modelů značky. Nepřekvapí tedy ani displej multimédií, ani přístrojový panel, oba totiž již známe.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Poloha za volantem CR-V je dobrá, z vozu je navíc velmi dobrý výhled.
    Poloha za volantem CR-V je dobrá, z vozu je navíc velmi dobrý výhled.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní pasažéři se budou cítit překvapivě stísněně, vertikální prostor je totiž omezený jak nízkou střechou, tak i prosklením otevírajícím se dovnitř.
    Zadní pasažéři se budou cítit překvapivě stísněně, vertikální prostor je totiž omezený jak nízkou střechou, tak i prosklením otevírajícím se dovnitř.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní pasažéři najdou v CR-V dvojici výdechů klimatizace a dva porty USB-C. Vyhřívání zadních sedadel se aktivuje na dveřích.
    Zadní pasažéři najdou v CR-V dvojici výdechů klimatizace a dva porty USB-C. Vyhřívání zadních sedadel se aktivuje na dveřích.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyhýbací manévr je jasnou devízou hondy, která se kužely proplete bez zaváhání a jen s jemným přibrzděním jednotlivých kol. Poté projeví lehkou přetáčivost.
    Vyhýbací manévr je jasnou devízou hondy, která se kužely proplete bez zaváhání a jen s jemným přibrzděním jednotlivých kol. Poté projeví lehkou přetáčivost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870 P 235/60 R18
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870 P 235/60 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr nabídne 579 litrů, lze ho lehce zvětšit či zmenšit změnou sklonu zadních sedadel.
    Kufr nabídne 579 litrů, lze ho lehce zvětšit či zmenšit změnou sklonu zadních sedadel.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V zavazadelníku hondy najdeme dvojitou podlahu a nadprůměrných 105 centimetrů do šířky.
    V zavazadelníku hondy najdeme dvojitou podlahu a nadprůměrných 105 centimetrů do šířky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Srdcem hondy je dvoulitrový atmosférický čtyřválec s hodnotami 109 kW a 189 Nm, produkující energii pro elektromotor se 135 kW a 335 Nm. Pohon všech kol zabezpečuje mechanické spojení, tedy hřídel.
    Srdcem hondy je dvoulitrový atmosférický čtyřválec s hodnotami 109 kW a 189 Nm, produkující energii pro elektromotor se 135 kW a 335 Nm. Pohon všech kol zabezpečuje mechanické spojení, tedy hřídel.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda jezdí výhradně na osmnáctkách s profi lem 235/60. Jiná kola by zhoršovala emise CO2.
    Honda jezdí výhradně na osmnáctkách s profi lem 235/60. Jiná kola by zhoršovala emise CO2.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CR-V překvapí dvojicí kamer na pravém zpětném zrcátku. Jedna redukuje mrtvý úhel, druhá pomáhá 360° vidění.
    CR-V překvapí dvojicí kamer na pravém zpětném zrcátku. Jedna redukuje mrtvý úhel, druhá pomáhá 360° vidění.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
    Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kvalita zobrazování je na lepší úrovni, moc toho neumí ani CR-V, ani x-trail.
    Kvalita zobrazování je na lepší úrovni, moc toho neumí ani CR-V, ani x-trail.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan interiérem x-trailu drze vstupuje do prémiového pole, skvělé je jak zpracování, tak použité materiály. Vše je měkké a příjemné na dotyk, palubní deska potěší i tvarem a ergonomií.
    Nissan interiérem x-trailu drze vstupuje do prémiového pole, skvělé je jak zpracování, tak použité materiály. Vše je měkké a příjemné na dotyk, palubní deska potěší i tvarem a ergonomií.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan spoléhá na dvojici displejů, oba s totožnou úhlopříčkou 12,3“.
    Nissan spoléhá na dvojici displejů, oba s totožnou úhlopříčkou 12,3“.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan nabízí podobně dobrou polohu za volantem, výraznou převahu ale získává v prostornosti pro zadní pasažéry.
    Nissan nabízí podobně dobrou polohu za volantem, výraznou převahu ale získává v prostornosti pro zadní pasažéry.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kabina je velmi vzdušná a strop vozu nikoho neomezuje.
    Kabina je velmi vzdušná a strop vozu nikoho neomezuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan soustředil do loketní opěrky jak výdechy ventilace, tak porty USB (1x USB-A a 1x USB-C) a ovládání výhřevu sedadel. Má i třetí zónu klimatizace.
    Nissan soustředil do loketní opěrky jak výdechy ventilace, tak porty USB (1x USB-A a 1x USB-C) a ovládání výhřevu sedadel. Má i třetí zónu klimatizace.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jízda mezi kužely je v případě nissanu poněkud méně elegantní. Drasticky přibrzdí všemi koly a již v prvním oblouku je po krizovce. Bezpečné, ale výrazně pomalejší.
    Jízda mezi kužely je v případě nissanu poněkud méně elegantní. Drasticky přibrzdí všemi koly a již v prvním oblouku je po krizovce. Bezpečné, ale výrazně pomalejší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R19
    Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník nissanu je ještě o čtyři centimetry širší než ten v hondě, objem je podobný (-4 l).
    Zavazadelník nissanu je ještě o čtyři centimetry širší než ten v hondě, objem je podobný (-4 l).| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan má nepatrně vyšší nakládací hranu a velmi mělkou dvojitou podlahu, umí ale šoupat sedadly i vzadu.
    Nissan má nepatrně vyšší nakládací hranu a velmi mělkou dvojitou podlahu, umí ale šoupat sedadly i vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan spoléhá na síly 1,5litrového přeplňovaného tříválce s proměnným zdvihem. Ten vyrábí elektřinu pro dva elektromotory, každý s výkonem 157 kW, kde přední má 330 Nm a zadní 195 Nm.
    Nissan spoléhá na síly 1,5litrového přeplňovaného tříválce s proměnným zdvihem. Ten vyrábí elektřinu pro dva elektromotory, každý s výkonem 157 kW, kde přední má 330 Nm a zadní 195 Nm.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pro X-Trail e-Power e-4orce je základem totožný profi l 235/60 R18, testovaný kus měl devatenáctky
    Pro X-Trail e-Power e-4orce je základem totožný profi l 235/60 R18, testovaný kus měl devatenáctky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • X-trail má pod zpětným zrcadlem jen jednu kameru, pomáhající skládat obraz 360° vidění kolem vozu
    X-trail má pod zpětným zrcadlem jen jednu kameru, pomáhající skládat obraz 360° vidění kolem vozu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Palubní deska hondy sází na horizontální linie a jednoduchost designu i obsluhy. Jsme si jisti, že to převážně konzervativní zákazníci segmentu ocení stejně tak jako kvalitní měkčené materiály.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda používá v interiéru CR-V osvědčený postup z jiných modelů značky. Nepřekvapí tedy ani displej multimédií, ani přístrojový panel, oba totiž již známe.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Poloha za volantem CR-V je dobrá, z vozu je navíc velmi dobrý výhled.
Zadní pasažéři se budou cítit překvapivě stísněně, vertikální prostor je totiž omezený jak nízkou střechou, tak i prosklením otevírajícím se dovnitř.
Zadní pasažéři najdou v CR-V dvojici výdechů klimatizace a dva porty USB-C. Vyhřívání zadních sedadel se aktivuje na dveřích.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Vyhýbací manévr je jasnou devízou hondy, která se kužely proplete bez zaváhání a jen s jemným přibrzděním jednotlivých kol. Poté projeví lehkou přetáčivost.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870 P 235/60 R18
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Kufr nabídne 579 litrů, lze ho lehce zvětšit či zmenšit změnou sklonu zadních sedadel.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
V zavazadelníku hondy najdeme dvojitou podlahu a nadprůměrných 105 centimetrů do šířky.
Srdcem hondy je dvoulitrový atmosférický čtyřválec s hodnotami 109 kW a 189 Nm, produkující energii pro elektromotor se 135 kW a 335 Nm. Pohon všech kol zabezpečuje mechanické spojení, tedy hřídel.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda jezdí výhradně na osmnáctkách s profi lem 235/60. Jiná kola by zhoršovala emise CO2.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
CR-V překvapí dvojicí kamer na pravém zpětném zrcátku. Jedna redukuje mrtvý úhel, druhá pomáhá 360° vidění.
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Kvalita zobrazování je na lepší úrovni, moc toho neumí ani CR-V, ani x-trail.
Nissan interiérem x-trailu drze vstupuje do prémiového pole, skvělé je jak zpracování, tak použité materiály. Vše je měkké a příjemné na dotyk, palubní deska potěší i tvarem a ergonomií.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan spoléhá na dvojici displejů, oba s totožnou úhlopříčkou 12,3“.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan nabízí podobně dobrou polohu za volantem, výraznou převahu ale získává v prostornosti pro zadní pasažéry.
Kabina je velmi vzdušná a strop vozu nikoho neomezuje.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan soustředil do loketní opěrky jak výdechy ventilace, tak porty USB (1x USB-A a 1x USB-C) a ovládání výhřevu sedadel. Má i třetí zónu klimatizace.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Jízda mezi kužely je v případě nissanu poněkud méně elegantní. Drasticky přibrzdí všemi koly a již v prvním oblouku je po krizovce. Bezpečné, ale výrazně pomalejší.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R19
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Zavazadelník nissanu je ještě o čtyři centimetry širší než ten v hondě, objem je podobný (-4 l).
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan má nepatrně vyšší nakládací hranu a velmi mělkou dvojitou podlahu, umí ale šoupat sedadly i vzadu.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan spoléhá na síly 1,5litrového přeplňovaného tříválce s proměnným zdvihem. Ten vyrábí elektřinu pro dva elektromotory, každý s výkonem 157 kW, kde přední má 330 Nm a zadní 195 Nm.
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Pro X-Trail e-Power e-4orce je základem totožný profi l 235/60 R18, testovaný kus měl devatenáctky
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
X-trail má pod zpětným zrcadlem jen jednu kameru, pomáhající skládat obraz 360° vidění kolem vozu
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce