Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid – Dvě cesty, podobný cíl

27/96
Zavřít
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Displej velikosti 7“, nahrazující klasický palubní štít, je standardem všech verzí, má solidní přehlednost a umožňuje zobrazit mnoho informací.
    Displej velikosti 7“, nahrazující klasický palubní štít, je standardem všech verzí, má solidní přehlednost a umožňuje zobrazit mnoho informací.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jednoduché linie hondy vytvářejí pohledný a útulný interiér.
    Jednoduché linie hondy vytvářejí pohledný a útulný interiér.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U obou vozů se nám úplně nezamlouvá rekuperační poloha B na konci rovné kulisy voliče převodovky. Během volby režimu při rozjezdu totiž často zajedeme pákou až na ni. Nám ovšem více vyhovuje poloha D, kdy auto plachtí. Honda má navíc mnohem lepší možnosti nastavení rekuperace pomocí pádel pod volantem, kdy si během jízdy snadno volíme požadovanou úroveň.
    U obou vozů se nám úplně nezamlouvá rekuperační poloha B na konci rovné kulisy voliče převodovky. Během volby režimu při rozjezdu totiž často zajedeme pákou až na ni. Nám ovšem více vyhovuje poloha D, kdy auto plachtí. Honda má navíc mnohem lepší možnosti nastavení rekuperace pomocí pádel pod volantem, kdy si během jízdy snadno volíme požadovanou úroveň.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém má jednoduchou grafiku, rozložením se podobá mobilům a až na pár klopýtnutí funguje dobře.
    Multimediální systém má jednoduchou grafiku, rozložením se podobá mobilům a až na pár klopýtnutí funguje dobře.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Panel klimatizace spoléhá na nejtradičnější řešení s otočnými ovladači, na samotných výdeších je možné si navolit nový režim jemnějšího proudění.
    Panel klimatizace spoléhá na nejtradičnější řešení s otočnými ovladači, na samotných výdeších je možné si navolit nový režim jemnějšího proudění.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na středovém tunelu se mění režimy
    Na středovém tunelu se mění režimy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pro deaktivaci asistentů saháme vlevo pod volant
    Pro deaktivaci asistentů saháme vlevo pod volant| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zatímco na předních sedačkách honda ničím nepřekvapí, na zadních je místa opravdu nečekaně hodně. Ve své třídě je HR-V premiantem.
    Zatímco na předních sedačkách honda ničím nepřekvapí, na zadních je místa opravdu nečekaně hodně. Ve své třídě je HR-V premiantem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Praktičnost výrazně umocňuje geniální systém výklopných sedáků.
    Praktičnost výrazně umocňuje geniální systém výklopných sedáků.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I při vyhýbacím manévru dokazuje honda svou mrštnost, stabilizace běžně zasahuje včas a jemně, více se snaží jen při prudké změně směru
    I při vyhýbacím manévru dokazuje honda svou mrštnost, stabilizace běžně zasahuje včas a jemně, více se snaží jen při prudké změně směru| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Z pohledu do kufru je zřejmé, že prioritou byli cestující na zadních sedadlech, velikostně se totiž blíží spíše běžným hatchbackům.
    Z pohledu do kufru je zřejmé, že prioritou byli cestující na zadních sedadlech, velikostně se totiž blíží spíše běžným hatchbackům.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zajímavým detailem je plato přichycené k výklopným dveřím.
    Zajímavým detailem je plato přichycené k výklopným dveřím.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod podlahou se ukrývá baterie. Na rezervu proto nezbylo místo, je tu alespoň menší odkládací prostor pro příslušenství.
    Pod podlahou se ukrývá baterie. Na rezervu proto nezbylo místo, je tu alespoň menší odkládací prostor pro příslušenství.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Patnáctistovka s elektromotorem je vhodná spíše do města, na dálnici cítíme zjevný nedostatek výkonu.
    Patnáctistovka s elektromotorem je vhodná spíše do města, na dálnici cítíme zjevný nedostatek výkonu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 860S 225/50 R18
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 860S 225/50 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
    Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou
    Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na přístrojovém štítu je pouze malý displej, sloužící také k nastavení vozu.
    Na přístrojovém štítu je pouze malý displej, sloužící také k nastavení vozu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér toyoty se sice od jiných modelů značky liší, rozložením jde ale o ergonomickou klasiku.
    Interiér toyoty se sice od jiných modelů značky liší, rozložením jde ale o ergonomickou klasiku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na středovém tunelu je možné si navolit režim EV.
    Na středovém tunelu je možné si navolit režim EV.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rekuperaci toyota umožňuje pouze v jedné úrovni, volené polohou B.
    Rekuperaci toyota umožňuje pouze v jedné úrovni, volené polohou B.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém je už poněkud zastaralý, základní funkce ale zvládá s přehledem.
    Multimediální systém je už poněkud zastaralý, základní funkce ale zvládá s přehledem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Také řešení klimatizace toyoty je snadno ovladatelné, i když trochu méně přehledné.
    Také řešení klimatizace toyoty je snadno ovladatelné, i když trochu méně přehledné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nastavení asistentů jsou převážně převelena do displeje přístrojového štítu, základ ale zůstává.
    Nastavení asistentů jsou převážně převelena do displeje přístrojového štítu, základ ale zůstává.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedáky toyoty jsou velmi pohodlné, místa je zde dostatek.
    Přední sedáky toyoty jsou velmi pohodlné, místa je zde dostatek.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • vzadu máme klaustrofobní pocity. Primárně za ně mohou velikost a tvar okna, které je opravdu maličké a prudce zvednuté, takže při opření hlavy ven moc nevidíme.
    vzadu máme klaustrofobní pocity. Primárně za ně mohou velikost a tvar okna, které je opravdu maličké a prudce zvednuté, takže při opření hlavy ven moc nevidíme.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při vyhýbacím manévru se toyota více naklání, mnohem aktivnější je také ESP, které pokus o dynamickou jízdu rychle utne
    Při vyhýbacím manévru se toyota více naklání, mnohem aktivnější je také ESP, které pokus o dynamickou jízdu rychle utne| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na rozdíl od silnějšího hybridu s dvoulitrem si ten slabší nevozí 12V baterii v kufru, jeho objem proto může být hlubší.
    Na rozdíl od silnějšího hybridu s dvoulitrem si ten slabší nevozí 12V baterii v kufru, jeho objem proto může být hlubší.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Díky tomu je také možné vůz vybavit alespoň dojezdovou rezervou.
    Díky tomu je také možné vůz vybavit alespoň dojezdovou rezervou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hybridní osmnáctistovka byla k dispozici už při uvedení C-HR v roce 2016. Řešení toyoty je velmi vyvážené, své výhody projevuje i při rychlejší jízdě a je vlastně náročné jezdit se spotřebou přes sedm litrů.
    Hybridní osmnáctistovka byla k dispozici už při uvedení C-HR v roce 2016. Řešení toyoty je velmi vyvážené, své výhody projevuje i při rychlejší jízdě a je vlastně náročné jezdit se spotřebou přes sedm litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou
    Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 1.8 Hybrid
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Displej velikosti 7“, nahrazující klasický palubní štít, je standardem všech verzí, má solidní přehlednost a umožňuje zobrazit mnoho informací.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Jednoduché linie hondy vytvářejí pohledný a útulný interiér.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
U obou vozů se nám úplně nezamlouvá rekuperační poloha B na konci rovné kulisy voliče převodovky. Během volby režimu při rozjezdu totiž často zajedeme pákou až na ni. Nám ovšem více vyhovuje poloha D, kdy auto plachtí. Honda má navíc mnohem lepší možnosti nastavení rekuperace pomocí pádel pod volantem, kdy si během jízdy snadno volíme požadovanou úroveň.
Multimediální systém má jednoduchou grafiku, rozložením se podobá mobilům a až na pár klopýtnutí funguje dobře.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Panel klimatizace spoléhá na nejtradičnější řešení s otočnými ovladači, na samotných výdeších je možné si navolit nový režim jemnějšího proudění.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Na středovém tunelu se mění režimy
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Pro deaktivaci asistentů saháme vlevo pod volant
Zatímco na předních sedačkách honda ničím nepřekvapí, na zadních je místa opravdu nečekaně hodně. Ve své třídě je HR-V premiantem.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Praktičnost výrazně umocňuje geniální systém výklopných sedáků.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
I při vyhýbacím manévru dokazuje honda svou mrštnost, stabilizace běžně zasahuje včas a jemně, více se snaží jen při prudké změně směru
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Z pohledu do kufru je zřejmé, že prioritou byli cestující na zadních sedadlech, velikostně se totiž blíží spíše běžným hatchbackům.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Zajímavým detailem je plato přichycené k výklopným dveřím.
Pod podlahou se ukrývá baterie. Na rezervu proto nezbylo místo, je tu alespoň menší odkládací prostor pro příslušenství.
Patnáctistovka s elektromotorem je vhodná spíše do města, na dálnici cítíme zjevný nedostatek výkonu.
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 860S 225/50 R18
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou
Na přístrojovém štítu je pouze malý displej, sloužící také k nastavení vozu.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Interiér toyoty se sice od jiných modelů značky liší, rozložením jde ale o ergonomickou klasiku.
Na středovém tunelu je možné si navolit režim EV.
Rekuperaci toyota umožňuje pouze v jedné úrovni, volené polohou B.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Multimediální systém je už poněkud zastaralý, základní funkce ale zvládá s přehledem.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Také řešení klimatizace toyoty je snadno ovladatelné, i když trochu méně přehledné.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Nastavení asistentů jsou převážně převelena do displeje přístrojového štítu, základ ale zůstává.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Přední sedáky toyoty jsou velmi pohodlné, místa je zde dostatek.
vzadu máme klaustrofobní pocity. Primárně za ně mohou velikost a tvar okna, které je opravdu maličké a prudce zvednuté, takže při opření hlavy ven moc nevidíme.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Při vyhýbacím manévru se toyota více naklání, mnohem aktivnější je také ESP, které pokus o dynamickou jízdu rychle utne
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Na rozdíl od silnějšího hybridu s dvoulitrem si ten slabší nevozí 12V baterii v kufru, jeho objem proto může být hlubší.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Díky tomu je také možné vůz vybavit alespoň dojezdovou rezervou.
Hybridní osmnáctistovka byla k dispozici už při uvedení C-HR v roce 2016. Řešení toyoty je velmi vyvážené, své výhody projevuje i při rychlejší jízdě a je vlastně náročné jezdit se spotřebou přes sedm litrů.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Toyota C-HR 1.8 Hybrid