Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid – Dvě cesty, podobný cíl
85
/
96
Prohlédnout znovu
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid – Dvě cesty, podobný cíl
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD vs. Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Displej velikosti 7“, nahrazující klasický palubní štít, je standardem všech verzí, má solidní přehlednost a umožňuje zobrazit mnoho informací.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduché linie hondy vytvářejí pohledný a útulný interiér.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
U obou vozů se nám úplně nezamlouvá rekuperační poloha B na konci rovné kulisy voliče převodovky. Během volby režimu při rozjezdu totiž často zajedeme pákou až na ni. Nám ovšem více vyhovuje poloha D, kdy auto plachtí. Honda má navíc mnohem lepší možnosti nastavení rekuperace pomocí pádel pod volantem, kdy si během jízdy snadno volíme požadovanou úroveň.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém má jednoduchou grafiku, rozložením se podobá mobilům a až na pár klopýtnutí funguje dobře.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Panel klimatizace spoléhá na nejtradičnější řešení s otočnými ovladači, na samotných výdeších je možné si navolit nový režim jemnějšího proudění.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na středovém tunelu se mění režimy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pro deaktivaci asistentů saháme vlevo pod volant
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zatímco na předních sedačkách honda ničím nepřekvapí, na zadních je místa opravdu nečekaně hodně. Ve své třídě je HR-V premiantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Praktičnost výrazně umocňuje geniální systém výklopných sedáků.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
I při vyhýbacím manévru dokazuje honda svou mrštnost, stabilizace běžně zasahuje včas a jemně, více se snaží jen při prudké změně směru
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Z pohledu do kufru je zřejmé, že prioritou byli cestující na zadních sedadlech, velikostně se totiž blíží spíše běžným hatchbackům.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zajímavým detailem je plato přichycené k výklopným dveřím.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod podlahou se ukrývá baterie. Na rezervu proto nezbylo místo, je tu alespoň menší odkládací prostor pro příslušenství.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Patnáctistovka s elektromotorem je vhodná spíše do města, na dálnici cítíme zjevný nedostatek výkonu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 860S 225/50 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda HR-V 1.5 Hybrid i-MMD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na přístrojovém štítu je pouze malý displej, sloužící také k nastavení vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér toyoty se sice od jiných modelů značky liší, rozložením jde ale o ergonomickou klasiku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na středovém tunelu je možné si navolit režim EV.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rekuperaci toyota umožňuje pouze v jedné úrovni, volené polohou B.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém je už poněkud zastaralý, základní funkce ale zvládá s přehledem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také řešení klimatizace toyoty je snadno ovladatelné, i když trochu méně přehledné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nastavení asistentů jsou převážně převelena do displeje přístrojového štítu, základ ale zůstává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedáky toyoty jsou velmi pohodlné, místa je zde dostatek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
vzadu máme klaustrofobní pocity. Primárně za ně mohou velikost a tvar okna, které je opravdu maličké a prudce zvednuté, takže při opření hlavy ven moc nevidíme.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při vyhýbacím manévru se toyota více naklání, mnohem aktivnější je také ESP, které pokus o dynamickou jízdu rychle utne
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na rozdíl od silnějšího hybridu s dvoulitrem si ten slabší nevozí 12V baterii v kufru, jeho objem proto může být hlubší.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky tomu je také možné vůz vybavit alespoň dojezdovou rezervou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hybridní osmnáctistovka byla k dispozici už při uvedení C-HR v roce 2016. Řešení toyoty je velmi vyvážené, své výhody projevuje i při rychlejší jízdě a je vlastně náročné jezdit se spotřebou přes sedm litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Oba vozy mají podobně řešené zadní kliky, schované ve sloupku C a napomáhající lépe navodit dojem SUV-kupé, u toyoty ještě zvýrazněný plovoucí střechou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 1.8 Hybrid
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid