Honda Legend: Jak s vlajkovou lodí Hondy pomohl Rover

12/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Elegantní Legend V6Xi se stupňovitou zádí, velkými okny a nízkou přídí měl vpředu dvojité obdélníkové světlomety spojené s předními směrovkami.
    Elegantní Legend V6Xi se stupňovitou zádí, velkými okny a nízkou přídí měl vpředu dvojité obdélníkové světlomety spojené s předními směrovkami.| Zdroj: Honda
  • Luxusní čtyřdveřové sedany Honda Legend se v Japonsku nabízely ve třech provedeních: V6Xi s 2,5litrovým motorem, V6Gi (na obrázku) s dvoulitrovým motorem a levnější provedení V6Zi.
    Luxusní čtyřdveřové sedany Honda Legend se v Japonsku nabízely ve třech provedeních: V6Xi s 2,5litrovým motorem, V6Gi (na obrázku) s dvoulitrovým motorem a levnější provedení V6Zi.| Zdroj: Honda
  • Masivní nárazníky vyhovující americkým předpisům měly v horní části černé plastové pásy, které pokračovaly i na bocích vozu.
    Masivní nárazníky vyhovující americkým předpisům měly v horní části černé plastové pásy, které pokračovaly i na bocích vozu.| Zdroj: Honda
  • Britská část projektu XX nesla název Rover řady 800. Od roku 1986 se Rovery 800 vyráběly v Cowley.
    Britská část projektu XX nesla název Rover řady 800. Od roku 1986 se Rovery 800 vyráběly v Cowley.| Zdroj: Rover
  • Rovery 800 se prodávaly v podobě čtyřdveřového sedanu a fastbacku a dvoudveřového kupé. Proti Legendu měly o něco ostřejší rysy.
    Rovery 800 se prodávaly v podobě čtyřdveřového sedanu a fastbacku a dvoudveřového kupé. Proti Legendu měly o něco ostřejší rysy.| Zdroj: Rover
  • Honda Legend se prodávala na Severoamerickém trhu (USA a Kanada) pod názvem Acura Legend.
    Honda Legend se prodávala na Severoamerickém trhu (USA a Kanada) pod názvem Acura Legend.| Zdroj: Autonews
  • Acura Legend se začala prodávat jako model 1986 a nijak zásadně se nelišila od vozů Honda Legend V6Xi.
    Acura Legend se začala prodávat jako model 1986 a nijak zásadně se nelišila od vozů Honda Legend V6Xi.| Zdroj: Hondanews
  • Dvoudveřová Honda Legend Coupe byla uvedena na trh začátkem února 1987 s motorem V6 o objemu 2,7 litru.
    Dvoudveřová Honda Legend Coupe byla uvedena na trh začátkem února 1987 s motorem V6 o objemu 2,7 litru.| Zdroj: Honda
  • Kupé se od sedanu lišilo tenkými sloupky B a C, střechou hardtop bez středových sloupků a více skloněným zadním oknem.
    Kupé se od sedanu lišilo tenkými sloupky B a C, střechou hardtop bez středových sloupků a více skloněným zadním oknem.| Zdroj: Honda
  • Kupé Honda Legend mělo plastové kryty prahů a dolních částí nárazníků.
    Kupé Honda Legend mělo plastové kryty prahů a dolních částí nárazníků.| Zdroj: Honda
  • Provedení Exclusive mělo dřevěnou dýhu na středovém tunelu, automatické hlavní světlomety se stěrači a samostatnou klimatizací na zadních sedadlech.
    Provedení Exclusive mělo dřevěnou dýhu na středovém tunelu, automatické hlavní světlomety se stěrači a samostatnou klimatizací na zadních sedadlech.| Zdroj: Honda
  • Luxusní kožená klubovková přední sedadla kupé měla integrované opěrky hlavy.
    Luxusní kožená klubovková přední sedadla kupé měla integrované opěrky hlavy.| Zdroj: Honda
  • Od modelového roku 1988 se v USA a Kanadě prodávalo dvoudveřové kupé Acura Legend.
    Od modelového roku 1988 se v USA a Kanadě prodávalo dvoudveřové kupé Acura Legend.| Zdroj: Acura
  • V říjnu 1988 došlo k úpravě motoru C20A V6 přidáním turbodmychadla s proměnnou geometrií lopatek. Výkon motoru stoupl na 190 k (140 kW).
    V říjnu 1988 došlo k úpravě motoru C20A V6 přidáním turbodmychadla s proměnnou geometrií lopatek. Výkon motoru stoupl na 190 k (140 kW).| Zdroj: Jspecauto
  • Kupé Acura Legend se za příplatek nabízelo se střešním oknem.
    Kupé Acura Legend se za příplatek nabízelo se střešním oknem.| Zdroj: Bring a Trailer
  • Ke střídání stráží došlo v roce 1990, kdy se na trhu objevila Honda Legend druhé generace se silnějším, podélně uloženým motorem V6 a většími rozměry karoserie.
    Ke střídání stráží došlo v roce 1990, kdy se na trhu objevila Honda Legend druhé generace se silnějším, podélně uloženým motorem V6 a většími rozměry karoserie.| Zdroj: Honda
Elegantní Legend V6Xi se stupňovitou zádí, velkými okny a nízkou přídí měl vpředu dvojité obdélníkové světlomety spojené s předními směrovkami.
Luxusní čtyřdveřové sedany Honda Legend se v Japonsku nabízely ve třech provedeních: V6Xi s 2,5litrovým motorem, V6Gi (na obrázku) s dvoulitrovým motorem a levnější provedení V6Zi.
Masivní nárazníky vyhovující americkým předpisům měly v horní části černé plastové pásy, které pokračovaly i na bocích vozu.
Britská část projektu XX nesla název Rover řady 800. Od roku 1986 se Rovery 800 vyráběly v Cowley.
Rovery 800 se prodávaly v podobě čtyřdveřového sedanu a fastbacku a dvoudveřového kupé. Proti Legendu měly o něco ostřejší rysy.
Honda Legend se prodávala na Severoamerickém trhu (USA a Kanada) pod názvem Acura Legend.
Acura Legend se začala prodávat jako model 1986 a nijak zásadně se nelišila od vozů Honda Legend V6Xi.
Dvoudveřová Honda Legend Coupe byla uvedena na trh začátkem února 1987 s motorem V6 o objemu 2,7 litru.
Kupé se od sedanu lišilo tenkými sloupky B a C, střechou hardtop bez středových sloupků a více skloněným zadním oknem.
Kupé Honda Legend mělo plastové kryty prahů a dolních částí nárazníků.
Provedení Exclusive mělo dřevěnou dýhu na středovém tunelu, automatické hlavní světlomety se stěrači a samostatnou klimatizací na zadních sedadlech.
Luxusní kožená klubovková přední sedadla kupé měla integrované opěrky hlavy.
Od modelového roku 1988 se v USA a Kanadě prodávalo dvoudveřové kupé Acura Legend.
V říjnu 1988 došlo k úpravě motoru C20A V6 přidáním turbodmychadla s proměnnou geometrií lopatek. Výkon motoru stoupl na 190 k (140 kW).
Kupé Acura Legend se za příplatek nabízelo se střešním oknem.
Ke střídání stráží došlo v roce 1990, kdy se na trhu objevila Honda Legend druhé generace se silnějším, podélně uloženým motorem V6 a většími rozměry karoserie.