Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.|
Zdroj: acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.|
Zdroj: acz
Ve dvoumístném interiéru není místa nazbyt. Oceňujeme skvělý výhled přes tenké sloupky a nízkou palubní desku.|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Honda NSX|
Zdroj: acz
Plaketa pod zadním sklem hlásí výrobní číslo #0000, jde tedy o předprodukční exemplář se značným sběratelským potenciálem|
Zdroj: acz