Honda S600 a S800 (1964–1970): Prvními auty Hondy byly sportovní roadstery a kupé

10/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kupé Honda S800 mělo stejně jako roadster novou přední masku s obdélníkovými směrovkami propojenými dvěma vodorovnými lištami.
    Kupé Honda S800 mělo stejně jako roadster novou přední masku s obdélníkovými směrovkami propojenými dvěma vodorovnými lištami.| Zdroj: auta5p.eu
  • Mezi první auta Hondy patřil dvoumístný roadster S360, vyráběný od roku 1962.
    Mezi první auta Hondy patřil dvoumístný roadster S360, vyráběný od roku 1962.| Zdroj: autowp.ru
  • Série S malých sportovních vozů pokračovala dvoumístným modelem S500 s objemem 531 cm3.
    Série S malých sportovních vozů pokračovala dvoumístným modelem S500 s objemem 531 cm3.| Zdroj: autowp.ru
  • Hlavní kruhové světlomety S600 měly společný rámeček s pomocnými světly.
    Hlavní kruhové světlomety S600 měly společný rámeček s pomocnými světly.| Zdroj: autowp.ru
  • Roadster Honda S600 měl rozvor náprav 2000 mm a byl dlouhý 3300 mm.
    Roadster Honda S600 měl rozvor náprav 2000 mm a byl dlouhý 3300 mm.| Zdroj: Wikipedia
  • Vpředu měla Honda S600 pérování zkrutnými tyčemi, zadní náprava měla podélné závěsy s kyvnými rameny a vinuté pružiny.
    Vpředu měla Honda S600 pérování zkrutnými tyčemi, zadní náprava měla podélné závěsy s kyvnými rameny a vinuté pružiny.| Zdroj: auta5p.eu
  • Před tříramenným volantem s dřevěným věncem byl umístěn panel s pěti kruhovými přístroji.
    Před tříramenným volantem s dřevěným věncem byl umístěn panel s pěti kruhovými přístroji.| Zdroj: auta5p.eu
  • Vzadu měl roadster S600 dvě velké a čtyři malé kruhové svítilny.
    Vzadu měl roadster S600 dvě velké a čtyři malé kruhové svítilny.| Zdroj: auta5p.eu
  • V březnu 1965 bylo uvedeno na japonský trh kupé Honda S600 se splývavou zádí, které bylo o 15 kg těžší než roadster.
    V březnu 1965 bylo uvedeno na japonský trh kupé Honda S600 se splývavou zádí, které bylo o 15 kg těžší než roadster.| Zdroj: autowp.ru
  • Zadní kola kupé S600 poháněl řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 0,6 litru.
    Zadní kola kupé S600 poháněl řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 0,6 litru.| Zdroj: autowp.ru
  • Kupé Honda S600 mělo jako jedno z prvních nahoru vyklápěné víko, ve kterém bylo zadní okno.
    Kupé Honda S600 mělo jako jedno z prvních nahoru vyklápěné víko, ve kterém bylo zadní okno.| Zdroj: autowp.ru
  • Na středovém tunelu mělo kupé Honda S800 malou řadicí páku čtyřstupňové manuální převodovky.
    Na středovém tunelu mělo kupé Honda S800 malou řadicí páku čtyřstupňové manuální převodovky.| Zdroj: Wikipedia
  • Rozměry kupé S800 se proti předchůdci změnily jen o pár centimetrů a rozvor zůstal beze změny.
    Rozměry kupé S800 se proti předchůdci změnily jen o pár centimetrů a rozvor zůstal beze změny.| Zdroj: autowp.ru
  • Lépe vybavená Honda SM600 měla například zpětné světlomety, rádio s anténou, zapalovač cigaret, topení a vylepšená sedadla.
    Lépe vybavená Honda SM600 měla například zpětné světlomety, rádio s anténou, zapalovač cigaret, topení a vylepšená sedadla.| Zdroj: gtplanet.net
  • Sportovní roadster Honda S800 byl poprvé vystaven na tokijském autosalonu v roce 1965.
    Sportovní roadster Honda S800 byl poprvé vystaven na tokijském autosalonu v roce 1965.| Zdroj: Wikipedia
  • Roadster S800 poháněl vpředu umístěný řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 791 cm3.
    Roadster S800 poháněl vpředu umístěný řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 791 cm3.| Zdroj: Tomáš Haas
  • S pohotovostní hmotností 755 kg dosahoval roadster Honda S800 maximální rychlost 160 km/h.
    S pohotovostní hmotností 755 kg dosahoval roadster Honda S800 maximální rychlost 160 km/h.| Zdroj: Tomáš Haas
  • V únoru 1968 se začal prodávat model Honda S800M se zapuštěnými klikami dveří, vnějšími bočními obrysovými světly a dvouokruhovými brzdami.
    V únoru 1968 se začal prodávat model Honda S800M se zapuštěnými klikami dveří, vnějšími bočními obrysovými světly a dvouokruhovými brzdami.| Zdroj: autowp.ru
  • Výroba modelů Honda S800 byla ukončena v květnu 1970. Celkem bylo vyrobeno 11.536 vozů.
    Výroba modelů Honda S800 byla ukončena v květnu 1970. Celkem bylo vyrobeno 11.536 vozů.| Zdroj: Wikipedia
Kupé Honda S800 mělo stejně jako roadster novou přední masku s obdélníkovými směrovkami propojenými dvěma vodorovnými lištami.
Mezi první auta Hondy patřil dvoumístný roadster S360, vyráběný od roku 1962.
Série S malých sportovních vozů pokračovala dvoumístným modelem S500 s objemem 531 cm3.
Hlavní kruhové světlomety S600 měly společný rámeček s pomocnými světly.
Roadster Honda S600 měl rozvor náprav 2000 mm a byl dlouhý 3300 mm.
Vpředu měla Honda S600 pérování zkrutnými tyčemi, zadní náprava měla podélné závěsy s kyvnými rameny a vinuté pružiny.
Před tříramenným volantem s dřevěným věncem byl umístěn panel s pěti kruhovými přístroji.
Vzadu měl roadster S600 dvě velké a čtyři malé kruhové svítilny.
V březnu 1965 bylo uvedeno na japonský trh kupé Honda S600 se splývavou zádí, které bylo o 15 kg těžší než roadster.
Zadní kola kupé S600 poháněl řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 0,6 litru.
Kupé Honda S600 mělo jako jedno z prvních nahoru vyklápěné víko, ve kterém bylo zadní okno.
Na středovém tunelu mělo kupé Honda S800 malou řadicí páku čtyřstupňové manuální převodovky.
Rozměry kupé S800 se proti předchůdci změnily jen o pár centimetrů a rozvor zůstal beze změny.
Lépe vybavená Honda SM600 měla například zpětné světlomety, rádio s anténou, zapalovač cigaret, topení a vylepšená sedadla.
Sportovní roadster Honda S800 byl poprvé vystaven na tokijském autosalonu v roce 1965.
Roadster S800 poháněl vpředu umístěný řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 791 cm3.
S pohotovostní hmotností 755 kg dosahoval roadster Honda S800 maximální rychlost 160 km/h.
V únoru 1968 se začal prodávat model Honda S800M se zapuštěnými klikami dveří, vnějšími bočními obrysovými světly a dvouokruhovými brzdami.
Výroba modelů Honda S800 byla ukončena v květnu 1970. Celkem bylo vyrobeno 11.536 vozů.