Pro roadstery HRG 1500 bylo typické odpružení přední tuhé nápravy podélnými čtvrteliptickými listovými péry.|
Zdroj: silodrome.com
Ted Halford, jeden ze zakladatelů značky HRG, byl v letech 1933 až 1936 odpovědný za vývoj sportovního vozu Vale Special.|
Zdroj: classiccarweekly.net
Prototyp HRG 1500 byl postaven koncem roku 1935 a měl dveře otevírané proti směru jízdy. |
Zdroj: Wikipedia
Menší roadster HRG 1100 měl rozvor náprav 2527 mm a byl poháněn 1,1litrovým čtyřválcem s rozvodem OHC, převzatým z modelu Singer Bantam Nine.|
Zdroj: Cheetham – The Automobile
Dvoumístný HRG 1100 měl motocyklové blatníky nad předními koly.|
Zdroj: Cheetham – The Automobile
Roadster HRG 1500 měl hlavní světlomety upevněné na příčce mezi předními blatníky.|
Zdroj: Classic Driver
Po válce vyrobila automobilka HRG na podvozku s rozvorem 2616 mm 45 vozů 1500 Aerodynamic, dlouhých 4115 mm.|
Zdroj: Auta5P.eu
HRG 1500 Aerodynamic měl přední blatníky prodloužené až za dveře a dlouhou, dopředu se svažující příď se zapuštěnými světlomety.|
Zdroj: Wood – Sportwagen
Po skončení druhé světové války byla výroba HRG 1500 obnovena v provedení totožném s předválečným.|
Zdroj: Wood – Sportwagen
Řadový čtyřválec Singer měl objem 1, 5 litru a se dvěma karburátory SU měl nejvyšší výkon 65 koní.|
Zdroj: Wood – Sportwagen
V roce 1949 vyhráli Eric Thompson a Jack Fairman v Le Mans třídu do 1,5 litru na voze HRG Le Mans Lightweight. V celkovém hodnocení byli osmí. |
Zdroj: Auta5P.eu
Dalšími typickými znaky pro HRG 1500 bylo opásání kapoty a rezervy koženým řemenem a zašpičatělé konce blatníků.|
Zdroj: silodrome.com
Střed palubní desky byl zaplněn ručkovými přístroji a ovladači. Rychloměr a otáčkoměr byly větší.|
Zdroj: silodrome.com
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC byl umístěn podélně a poháněl zadní kola. Všimněte si umístění náhradních svíček|
Zdroj: silodrome.com
Jediný vyrobený kus HRG 1500 s karoserií St. Leonards byl v aukci prodán za 121 000 dolarů.|
Zdroj: Wheelsage.org